Vi anvender cookies til at måle trafikken på websitet og til at forbedre brugeroplevelsen. Klikker du videre på sitet, accepterer du anvendelsen af cookies. Læs mere

Et fleksibelt IT-system til FROST A/S

På bare ti år er designvirksomheden FROST A/S vokset fra at være en lille iværksættervirksomhed til at være en virksomhed med kunder over det meste af verden. Med internationale kunder, et stort produktsortiment, sælgere der både kører inden for og uden for landets grænser har FROST derfor store krav til, hvad deres IT-systemer skal kunne håndtere.

FROST stiller krav til deres IT

FROSTs mange projekter, ageren i udlandet, messedeltagelse, lager m.v. betyder, at deres IT-systemer bl.a. skal kunne håndtere udenlandske kunder, varelager, mobile løsninger, sikkerhed, ingen systemnedbrud og en stabil infrastruktur.

FROST bruger Microsoft Dynamics C5, Webservice og CRM. Derudover har de en infrastruktur, som er specielt tilrettet efter deres behov.

FROST i skyen

FROST er også med i front, når det handler om at bruge de nye IT muligheder. De har bl.a. valgt at lægge alle deres e-mails i skyen. ”Ved at have det i skyen behøver jeg ikke at slette nogen e-mails og det er rigtig godt. For det er typisk i e-mails, vi har dokumentation for aftaler, leveringer osv., så derfor er det vigtigt, at vi altid kan finde en e-mail frem igen.” fortæller Lene.

Om FROST – en dansk iværksættersucces

FROST A/S er en dansk virksomhed, der som få har haft succes og fart over feltet. De skaber produktserier og systemer inden for bl.a. bad, køkken og garderobe. Virksomheden blev startet af Hans Jørgen i 2002 startet og i dag, ti år senere, finder man allerede deres design flere steder rundt om i verden. En af de seneste ordrer gik f.eks. til et stort hotel i den amerikanske by Las Vegas.

Virksomhedens mission er at blive det foretrukne brand og produktvalg for hoteller, kontorer samt andre offentlige og private byggeprojekter.

 

Publiceret 2. februar 2012 i kategorien nyheder
Nøgleord: c5, e-handel

 

Lignende indlæg