Vi anvender cookies til at måle trafikken på websitet og til at forbedre brugeroplevelsen. Klikker du videre på sitet, accepterer du anvendelsen af cookies. Læs mere

C5 Support og hjælp til NAV

Ring til os:87 43 10 00På din egen PC:Online SupportSkriv til os:Send e-mail

 

Support: Hjælp til C5 og NAV:

Det kan du benytte supporten til: Kort sagt alt som vedrører funktioner i programmerne C5 / NAV. Herunder:

  • Fejlsøgning -hvis I oplever problemer med nogle funktioner i jeres C5 / NAV, I ikke selv kan løse
  • Tilretninger til jeres C5 / NAV
  • Mindre udviklingsopgaver, som skræddersyede tillæg til jeres C5 / NAV
  • Undervisning og generelle spørgsmål til C5 / NAV

Ved brug af online support via TeamViewer, foregår supporten direkte på din egen PC sammen med en konsulent, der er koblet på din PC med fjernadgang.

Priser:
Betal for supporten enten via klippekort, som takseres per påbegyndt kvarter, eller efter den medgåede tid, som takseres per påbegyndt halve time.

OBS: Har du en C5 / NAV online hos os, og oplever du problemer med opkobling til jeres C5 Online, e-mails, printproblemer eller andre driftrelaterede problemer, skal du kontakte NHC, vores hostingcenter, på 8742 8000 eller support@nhc.dk. Betaling sker evt. u/b, hvis I har en driftssupportaftale. Ellers per klippekort eller medgået tid.