B2B shop: vi kan hjælpe dig med alt det administrative

B2B shop

Et stærkt fundament for din B2B-webshop

Der er rigtig mange fordele ved at have en B2B-webshop og vi kan ikke sige det nok gange: dine kunder handler online - også når de er på arbejde!

Hvis du ikke vil gå glip af potentielle kunder eller miste eksisterende, så er det på tide, at rykke din forretning med over på nettet. Dansk Erhverv påpeger vigtigthed af, at 93% af B2B-indkøberne foretrækker at handle online og 86% af dem fortrækker at genbestille online fremfor at snakke med en sælger*. De tal er ikke til at tage fejl af.

Flere eksperter forventer, at omsætningen indenfor B2B e-handel kommer til at overstige B2C e-handlen i 2025. Det kan vi kun tilslutte os, når vi ser på den stigning vi oplever af vores kunder der flytter forretningen online.

Udover de økonomiske fordele og potentialet for at vækste, så er der mange andre ting der taler for, at du skal få gang i en B2B-webshop. Over 90% af din data ligger allerede i din NAV/Business Central og du kan nøjes med at opdatere priser, varenumre m.m. ét sted.

Dit ERP-system har allerede styr på dit varelager, priser, produktinformation og ordre, så det er med at drage nytte af det og få den koblet sammen med en webshop.

* Dansk Erhverv, konference: B2B e-handel - din kunder er gået online, er du?
Læs mere om eventet.

Lad os vise dig hvor nemt det er at bruge

Giv os et kald på 87 43 10 00 eller udfyld formularen,
så vender vi hurtigt tilbage til Jer.