Blog: Et enkelt klik, så ligger sagen klar i Microsoft Outlook - planlægning ✓

Blog: Et enkelt klik, så ligger sagen klar i Microsoft Outlook – planlægning ✓

Planlægning og kategorisering af dine sager og aftaler kan foretages direkte i økonomisystemet (Microsoft Dynamics NAV/Navision eller Microsoft Dynamics 365 Business Central) eller via Microsoft Outlook. En betydningsfuld del af Byg & Anlægsløsningen er, at det er muligt at planlægge timer af mandskab, biler, serviceopgaver og øvrige ressourcer som kan skubbes direkte ud via kalenderen.  Vores kunder oplever at det simpelthen er blevet markant nemmere at udføre planlægningen – de sparer tid og derved også penge.

Derudover er alt integreret i løsningen til bygge-og anlægsbranchen så sagen følges hele vejen fra tilbudsfasen til fakturering. Ved at skubbe aftalerne direkte i kalenderen i Microsoft Outlook, dannes der et overblik over anvendelsen af alle virksomhedens ressourcer. Du får altså et komplet overblik i den velkendte og brugervenlige kalender du bruger til daglig. Du kan følge de forskellige sager og se hvilke ressourcer der anvendes hvor og hvornår. Overblikket over hvilke medarbejdere, der er hos hvilken kunde, på et givent tidspunkt, kan optimere planlægningen markant. Dette overblik kan minimere medarbejdernes spildtid. Er du en af de brugere, som anvender Outlook rigtig meget, er det nu blevet endnu nemmere. Via dokumentstyring mellem Outlook og Sharepoint online, er der nu adgang til dokumenterne på sagen, direkte fra aftalen i Outlook.