Blog: Opdatering af IT-Effects samlede brugerportal - IT-Effect A/S

Mandag d. 3. september 2018 har vi hos IT-Effect gennemført en stor opdatering af design- og brugeroplevelsen af vores produkter – vi har samlet dem alle i én portalløsning. Flere kunder har efterspurgt en samlet platform, hvor både timeregistrering, timerapporter, fotodokumentation, godkenderpanel m.m. kan tilgås og hvor man som administrator også har webadmin panel liggende i samme portal. Nu er alt samlet i en løsning. Alle produkter tilgås fra samme URL/adresse, og du behøver derfor kun at lære ét system at kende. Se vores samlede IT-løsning til branchen og lær mere om de enkelte produkter. Med vores opdatering af brugerfladen har vi også tilføjet flere nye funktioner. For eksempel er det nu muligt at oprette skabelonbrugere, samt at administrere time- og ugerapporter. Læs her mere om skabelonbrugere og administrering af time- og ugerapporter.

Skabelonbrugere 

Ideen bag skabelonbrugere er at strømline processen, når der skal oprettes nye brugere i systemet. I stedet for manuelt at tildele produkter og indstillinger til brugere, kan en foruddefineret skabelonbruger opsættes og blot vælges til, når en ny bruger oprettes. På denne måde sikres det, at de rette brugerindstillinger og produkter altid tildeles de forskellige typer af medarbejdere, som oprettes i systemet.

Skabelonbrugere

Administrering af time- og ugerapporter

Det kan være uoverskueligt at danne sig et overblik over en hel måned ad gangen, og derfor har vi nu sørget for ugerapporter i brugerportalen. Det er muligt at danne ugerapporter over medarbejdernes timer, samt hvilke projekter, deres timer er brugt på. Yderligere giver ugerapporten også overblik over, hvorvidt timerne er gemte, eller om de er godkendte. dan-ugerapport Disse data stammer fra vores timeregistrering, som medarbejderne kan benytte direkte fra deres telefoner eller tablets. Denne proces sparer altså både indtastningen af de krøllede timesedler og udarbejdelse af rapporter over timeforbruget på de forskellige projekter. Det er også muligt i stedet at se timerapporter over projekter. Dette giver et overblik over, hvor mange timer der er brugt på et givent projekt, samt hvilke medarbejdere, der har været til stede på projektet.

Mandag d. 3. september 2018 har vi hos IT-Effect gennemført en stor opdatering af design- og brugeroplevelsen af vores produkter – vi har samlet dem alle i én portalløsning. Flere kunder har efterspurgt en samlet platform, hvor både timeregistrering, timerapporter, fotodokumentation, godkenderpanel m.m. kan tilgås og hvor man som administrator også har webadmin panel liggende i samme portal. Nu er alt samlet i en løsning. Alle produkter tilgås fra samme URL/adresse, og du behøver derfor kun at lære ét system at kende. Se vores samlede IT-løsning til branchen og lær mere om de enkelte produkter. Med vores opdatering af brugerfladen har vi også tilføjet flere nye funktioner. For eksempel er det nu muligt at oprette skabelonbrugere, samt at administrere time- og ugerapporter. Læs her mere om skabelonbrugere og administrering af time- og ugerapporter.

Skabelonbrugere 

Ideen bag skabelonbrugere er at strømline processen, når der skal oprettes nye brugere i systemet. I stedet for manuelt at tildele produkter og indstillinger til brugere, kan en foruddefineret skabelonbruger opsættes og blot vælges til, når en ny bruger oprettes. På denne måde sikres det, at de rette brugerindstillinger og produkter altid tildeles de forskellige typer af medarbejdere, som oprettes i systemet.

Skabelonbrugere

Administrering af time- og ugerapporter

Det kan være uoverskueligt at danne sig et overblik over en hel måned ad gangen, og derfor har vi nu sørget for ugerapporter i brugerportalen. Det er muligt at danne ugerapporter over medarbejdernes timer, samt hvilke projekter, deres timer er brugt på. Yderligere giver ugerapporten også overblik over, hvorvidt timerne er gemte, eller om de er godkendte. dan-ugerapport Disse data stammer fra vores timeregistrering, som medarbejderne kan benytte direkte fra deres telefoner eller tablets. Denne proces sparer altså både indtastningen af de krøllede timesedler og udarbejdelse af rapporter over timeforbruget på de forskellige projekter. Det er også muligt i stedet at se timerapporter over projekter. Dette giver et overblik over, hvor mange timer der er brugt på et givent projekt, samt hvilke medarbejdere, der har været til stede på projektet.

Vi anvender cookies for at give dig den bedste brugeroplevelse. mere information

Cookie indstillingerne på denne hjemmeside er aktiveret for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du fortsætter med at bruge hjemmesiden uden at ændre dine cookie indstillinger eller du klikker Accepter herunder, betragtes dette som din accept

Luk