IT-løsningen for virksomheder indenfor byggeri-, håndværker- og entreprenørbranchen

IT-forretningsløsningen der kan effektivisere din virksomhed

IT til byggebranchen: Håndværkere og entreprenører

Kan din IT-løsning gøre mere for dig?

NAV er ikke kun et regnskabsprogram, men også en platform der ved hjælp af integrationer til de branchespecifikke tillægsløsninger, gør livet lettere for alle medarbejderne – fra manden i marken til projektlederen til bogholderen og til ejeren. NAV er anerkendt af revisionsbranchen og udviklet af Microsoft. Du kan få tidsregistrering, der kan optimere jeres registrering af uge- og dagssedler, samt et smart fakturerings flow, der betyder, at der nu kan faktureres hver dag. Som ejer får du muligheden for hele tiden at holde dig opdateret på firmaets bundlinje m.m. Se alle de branchespecifikke tillægsløsninger her.

Vil du kontaktes af os?

Smart registrering af timer, ressourcer og materialer

Registrér timerne på mobilen, eller på den tablet der ligger i skurvognen. Når tidsregistreringen er lavet og godkendt, sendes den til godkendelse hos den projektansvarlige. Via godkenderpanelet godkender eller redigerer den projektansvarlige, og kan derfra sende registreringen direkte videre til bogholderiet til endelig fakturering. I bogholderiet slipper de for papirsedlerne (og inddrivelsen heraf), og de kan fakturere projekterne hver dag. Ejeren kan i økonomisystemet samle data’en op i smarte grafer, som hurtigt og nemt viser et øjeblikkeligt billede af økonomien i virksomheden, og det kan også bruges som effektivt værktøj til optimering af arbejdsgangene. Det er altså ren win-win hele vejen rundt! Prøv det selv gratis.

Let hverdagen for dit bogholderi

Vi integrerer til Continias løsninger, som med andre ord, gør hverdagen markant lettere for bogholderiet. Vi er eksperter i Microsofts økonomisystemer, og står til rådighed, hvis der skulle være brug for assistance. NAV er et af verdens mest anerkendte økonomisystemer, og derfor er der stor interesse og konstant videreudvikling af systemet. Vi som partner sørger for, at jeres system altid er opdateret, og så yder vi selvfølgelig support. Økonomisystemet giver mulighed for at scanne, udføre OCR godkendelse, registrere og aktivere alle typer dokumenter, kort sagt – så slipper I for at bruge så meget administrativt tid på papirarbejdet.

Hurtigt og nemt overblik

Få de vigtigste data serveret på et sølvfad med PowerBI. Programmet samler dine udvalgte data, og forbinder med eventuelle apps/services efter dit ønske (f.eks. Excel), som så vises i en overskuelig oversigt, som altid er opdateret. Du kan få adgang til dit PowerBI fra alle enheder, og du har dermed altid adgang til de sidste nye tal.

Alle de vigtigste programmer og værktøjer

Office365 giver dig alle de standard programmer og værktøjer, du skal bruge i én samlet pakke. Du kan købe licenser baseret på antal og type af brugere, du skal have, så løsningen kan nemt vokse med din virksomhed.

Vi tilbyder support og vejledning, og sørger for at dine programmer og værktøjer altid er opdateret, så de passer til dig, og løser de behov du har, på den bedst mulig vis.

Kan du arbejde smartere, få

mere tid og tjene mere?

Bruger du timesedler på papir? Kan du optimere arbejdsgangene? Har du et sted der kan give dig et samlet overblik? Vi erfarer, at rigtig mange af vores kunder i branchen, kan optimere både på tid og arbejdsgange.

For Karsten, Indehaver af KK Kvalitetsbyg, har timeregistreringen f.eks. betydet, at han nu kan danne sig et hurtigt overblik over de igangværende opgaver og antal brugte timer. Den information bruger Karsten til, hele tiden at optimere arbejdsgangene, og dermed få mere tid til hans ansatte, og samtidig tjene mere på bundlinjen. Det er ren win-win!

Læs hele casen om Karsten.

Hvilke standardfunktioner er i dag inkl. i løsningen?

Når du skal finde en løsning, som dækker dit behov, er det vigtigt at gøre op med hvilke funktioner som virker standard, og hvilke funktioner som skal tilrettes dit behov. I videoen her fortæller Kim om, hvilke funktioner som er standard i projekt- og byggeri løsningen, og hvordan IT-Effect´s branche-elementer virker med en standard NAV.

Du er altid velkommen til at kontakte os for en uforpligtende snak.

 Skal vi kontakte dig?

Udfyld formularen så kontakter vi dig hurtigst muligt til en uforpligtende snak.

14 + 1 =

IT-Effect A/S

Bohrsvej 1

8600 Silkeborg

Tlf.: 8743 1000 (kl. 8-16 alle hverdage)

E-mail: salg@iteffect.dk

FØLG OS

FÅ SENESTE NYT, TIPS & TRICKS