Microsoft Dynamics 365 Business Central - kontakt os og hør mere

Microsoft Dynamics 365 Business Central

Ny Cloud-baseret udgave af Dynamics NAV og efterfølger til Microsoft C5.
Alle funktioner samlet i én løsning og samtidig integreret med Power BI og Office 365, som giver dig mulighed for at reagere og træffe de rigtige beslutninger, for din virksomhed. 

Saml alle forretningsprocesserne i ét system

Fra oprettelse af sager, tilbud og opgaver til fakturering, økonomisk overblik og budgettering.

Med Microsoft Dynamics 365 Business Central får du én samlet IT-løsning indeholdende både sagsstyring, økonomistyring, dokumenthåndtering via SharePoint og muligheden for at logge på systemet fra alle platforme – desktop, laptop, tablet eller smartphone.

Systemet er integreret med Office 365, hvilket betyder smartere adgang til de forskellige programmer, som anvendes i hverdagen. Yderligere betyder det også at det er nemt at logge på via smartphone eller tablet, når medarbejderene er på farten. 

Skalérbar løsning

Microsoft Dynamics 365 Business Central er en løsning, der kan vokse sammen med din virksomhed. Åbn op for flere funktionaliteter eller tilføj flere brugere – løsningen er fremtidssikret og kan tilpasses din virksomheds behov. 

Fordele ved at komme i skyen

Få din IT løsning i skyen, og kom i gang med at bruge løsningen med det samme. Du får mulighed for altid at kunne tilgå dine data, der hvor du befinder dig. Business Central er en ‘cloud-baseret’ løsning, hvilket betyder at du får en agil IT-løsning.

Forbind din virksomhed

Få samlet dine datakilder og forbundet dine medarbejdere i ét system. Med applikationsmulighederne kan du danne relevante og valide workflows, og derved arbejde smartere og mere effektivt, samt styrke din bundlinje.

I skyen eller lokalt installeret

Om du foretrækker en lokalt installeret løsning på virksomhedens egne servere, eller en vedligeholdelsesfri løsning i skyen, så muliggør Microsoft Dynamics 365 Business Central begge løsninger.

Hvis du foretrækker, at din løsning er lagret sikkert hos Microsoft i Azure-skyen, er Cloud-løsningen det rette valg.
On-premise løsningen er for virksomheden, som har egen server og derfor ønsker løsningen lagret lokalt.
Det er helt op til virksomheden, hvor løsningen skal installeres.

 

Standard eller special

Som Microsoft partner, er vi eksperter i Business Central og udvikler også selv tillægsløsninger som tidsregistrering, salgsmodul, B2B webshop osv. Vi leverer og udvikler derfor både enkelte standardløsninger, men også specialløsninger til de virksomheder, der har større IT-mæssige behov, og hvor IT-løsningen virkelig kan gøre en forskel.

Lyst til at høre mere om Business Central?

Så kontakt os endelig for en uforpligtende snak om skiftet fra din virksomheds nuværende IT-løsning, til en fremtidssikret løsning.

Opgradering fra C5?

Det kan være uoverskueligt at skulle opgradere fra C5. 
Få vores e-bog om skiftet fra C5 til Byg & Anlægsløsningen og få skabt et overblik over, hvor let din virksomhed kan komme på en ny og fremtidssikret løsning. 

Vil du gerne vide mere, udfyld formularen så vender vi tilbage.

Bohrsvej 1, 8600 Silkeborg

Telefon: 87431000

(Kl. 8-16 alle hverdage, fredag 8-15:30)

E-mail: salg@iteffect.dk

FØLG OS

"Vi

Få nyheder, tips og tricks

Gør som mange andre og skriv dig op til vores nyhedsbrev,
som er tilpasset din virksomheds og branches behov.
Vi sender dig det seneste nye, unikke tips og tricks.

Tilmeld dig her:

Ved tilmelding giver du IT-Effect dit samtykke til at behandle dine data - læs persondatapolitikken.

Vi anvender cookies for at give dig den bedste brugeroplevelse. mere information

Cookie indstillingerne på denne hjemmeside er aktiveret for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du fortsætter med at bruge hjemmesiden uden at ændre dine cookie indstillinger eller du klikker Accepter herunder, betragtes dette som din accept

Luk