Vil du have det fulde overblik og kunne efterkalkulere på projekter?

Efterkalkulation giver dig nu mulighed for at optimere arbejdsgangene

 

Online tidsregistrering gør det muligt for dig som ejer, at efterkalkulere på projekter. Du kan se hvor mange timer der er registreret per projekt og medarbejder. I tidsregistreringen kan du ligeledes registrere ressourcer og materialer på de projekter du arbejder på. Du kan sammenligne registreringerne fra projekt til projekt og dermed optimere arbejdsgangene. Prøv selv at timeregistrere, det er nemt og ligetil.

Karsten, KK Kvalitetsbyg

Vi sparer 2-3 timer om ugen ved at bruge timeregistreringen

KK Kvalitetsbyg er en tømrervirksomhed på 32 mand. Alle mand bruger i dag tidsregistreringen. Førhen registrerede de deres timer via standard blokke, de indleverede til kontoret.

”Vi sparer i dag, som minimum, 2-3 timer om ugen ved at bruge tidsregistreringen”, fortæller Karsten.

Før samlede Karsten alle registreringer og skrev dem ind manuelt i et Excel ark for at danne sig et overblik over, hvilke ressourcer der blev registreret på projekterne. På den måde kunne Karsten efterkalkulere og sammenligne projekterne. Nu ryger registreringerne direkte til økonomisystemet. Timerne registreres altså væsentligt hurtigere, end før. Karsten kan lynhurtigt danne sig et overblik over alle registrerede timer og fortæller:

”Vi sparer tid ved at bruge tidsregistreringen. Der, hvor vi sparer mest tid, er på indtastningen af timer i bogholderiet og for efterkalkuleringen. Man har et godt overblik over opgaver – hvor mange timer er der brugt, hvilket stadie er vi på og så videre. I starten skulle medarbejderne selvfølgelig vænne sig til den digitale registrering. Nu er det en del af hverdagen – registreringen sker oftest på den iPad, der ligger i vognen”.

Karsten fortæller, at medarbejderne også bruger løsningen som hjælp til at kontrollere eget timeregnskab.

Ejer – Karsten, KK Kvalitetsbyg.

Slut med glemte timer

Ingen undskyldninger – aldrig har det været lettere, og dine medarbejdere kan følge med i deres egne registreringer og gøre indtjeningen bedre. Timer registreres nemt og hurtigt. Det minimerer risikoen for glemte arbejdstimer. Alle medarbejdere kan registrere timer direkte via mobiltelefonen, inden de kører hjem.

Hurtig og nem fakturering – større plus på bundlinjen

Via godkenderpanelet er alle timer, som sendes til fakturering, godkendte af den projektansvarlige. Når timer er godkendte, sendes de direkte til bogholderen, som kan fakturere med det samme – pengene kommer altså hurtigere ind, og det administrative arbejde bliver markant reduceret.

Godt overblik

Økonomisystemet giver dig mulighed for hele tiden at være opdateret på økonomien. Få overblik over brugte timer på medarbejdere, materialer og lignende. Du kan også efterkalkulere på projekter og brugte ressourcer ved hjælp af grafer og Excel.

Fordele for alle dine medarbejdere

Med tidsregistrering bliver arbejdsdagen mere effektiv hele vejen rundt. Tidsregistreringen er let for medarbejderen i marken, og den projektansvarlige kan godkende, ændre og afvise registrerede timer direkte – inden timerne sendes til bogholderen for fakturering. Bogholderen modtager informationerne direkte i økonomisystemet og undgår derved et stort tastearbejde.

Alle dine ansatte får glæde af online tidsregistrering

Det er super let og meget tidsbesparende

Det er blevet noget nemmere, end før, vi havde tidsregistreringen. Før registrerede vi jo timerne på papir, og nu er det på mobilen – det ér bare smartere. Jeg sparer tid og behøver ikke at sidde foran computeren”

Manden i marken – Jimmy, P. Olesen & Sønner A/S.

Det har givet mig et super godt overblik

“Selve dataindleveringen er blevet markant lettere og ligeså snart, at manden i marken har godkendt en registrering, kan vi se den i økonomisystemet – det er smart” – Projektleder & Bogholder – Maiken, P. Olesen & Sønner A/S.

Hos P. Olesen er Maiken både Bogholder og Godkender – det er oftest sådan, at man for hvert projekt har en ansvarlig projektleder, som også er den ansvarlige godkender for registreringen af ressourcer, men i nogle tilfælde, som her, er det Maiken, der har begge roller.

Få styr på timer & ressourcer

Business
Kr.49/Mdr.
  • Mobil tidsregistrering
  • Webadministration
  • Ubegrænset antal brugere
  • Gratis support
  • Udlæsning af datafil til ERP

  • Ressourceregistrering (maskiner)
  • KØB
  • PRØV GRATIS
Business+
Kr.79/Mdr.
  • Mobil tidsregistrering
  • Webadministration
  • Ubegrænset antal brugere
  • Gratis support
  • Udlæsning af datafil til ERP
  • Ressourceregistrering (maskiner)
  • Godkenderpanel
  • Materialeregistrering (forudsætter integrationsmodul)
  • Mulighed for tilkøb af live integration til C5/NAV
  • KØB
  • PRØV GRATIS

Tilkøb: Integrationsmodul til C5/NAV pr. virksomhed/løsning 499 kr,- pr. mdr. (Oprettelse 4.950 kr,-). Alle priser er excl. moms

 Vil du vide mere?

Udfyld formularen nedenfor, så kontakter vi dig til en uforpligtende samtale.

1 + 8 =

IT-Effect A/S

Bohrsvej 1

8600 Silkeborg

Tlf.: 8743 1000 (kl. 8-16 alle hverdage)

E-mail: salg@iteffect.dk

FØLG OS

FÅ SENESTE NYT, TIPS & TRICKS