Få styr på dine entreprisesager med Business Central og e:byg
Arbejder du med entreprise sager? Så kan du sikkert nikke genkendende til udfordringer med budgetopfølgeringer, timeregistreringer, ustruktureret planlægning samt manglende mulighed for dokument- og mailarkivering.
Under webinaret vil vi komme med eksempler på konkrete entreprise sager. Vi vil også demonstrerer håndteringen af timeregistrering og planlægning samt se, hvordan dokumentstrukturen bliver synlig på entreprisesagerne i Business Central.
Vi har et dybt branchekendskab til entreprisefaget, hvilket danner grundlag for vores brancheløsning e:byg. E:byg består af en række funktioner, som er tilpasset jer i byg- og anlægsbranchen. Vi vil komme ind på, hvilke fordele det vil have for din virksomhed samt demonstrere, hvordan løsningen virker.
Se eller gense webinaret nedenfor
18. januar 2022
Branchens foretrukne software til kalkulation og beregning af tilbud
Vi ved godt at et økonomisk overblik igennem hele projektet spiller en vigtig rolle for jer, der arbejder med entreprisefaget. Derfor vil vi vise jer fordelene ved integrationen til Sigma Estimates, så du kan få en nemmere hverdag. Her får du nemlig en løsning, hvor du nemt og hurtigt kan lave kalkulationer og beregninger, og samtidig minimere fejl. Det giver en bedre planlægning og budgettering af dine projekter, så du kan udnytte dine ressourcer bedst muligt.
Webinarets agenda
-
Se en sag oprettet med opgavelinjer – hvor budgetopfølgningen er med
-
Se hvordan en kalkulation fra SIGMA ser ud efter den er importeret til Business Central og e:byg
-
Se hvordan et budget låses og en kalkulation kan følges fra forkalkulation til efterkalkulation
-
Se hvordan man kan følge likviditeten i en sag
-
Se hvordan timer fra egenproduktion blive godkendt ind til sagerne i Business Central
-
Se hvordan aftalesedler være en del af e:byg og Business Central
-
Se hvordan en større sag kan blive planlagt via planlægningsmodulet i mit.iteffect.dk
-
Se hvordan dokumentstrukturen blive synlig på sagerne i Business Central og SharePoint