Hjælp dine kollegaer med at tidsregistrere

En lettere måde at registrere fravær på

Fraværsregistrering – enkelt og nemt

 

Tidsregistrering og godkendelse af registreringer sker før, noget sendes til fakturering. Det betyder, at du får godkendte timer og fraværsregistreringer direkte i projektkladden i NAV/C5. Med Business+ pakken går der ingen timer tabt, og du slipper for det administrative spild arbejde. Det er online fraværsregistrering – nemt og simpelt, prøv det selv.

Fraværsregistrering – enkelt og nemt

Tidsregistrering og godkendelse af registreringer sker før, noget sendes til fakturering. Det betyder, at du får godkendte timer og fraværsregistreringer direkte i projektkladden i NAV/C5. Med Business+ pakken går der ingen timer tabt, og du slipper for det administrative spild arbejde. Det er online fraværsregistrering – nemt og simpelt, prøv det selv.

Maiken, Bogholder hos P. Olesen

Slut med tabte timer!

”Førhen var der jo ofte rettelser, og så skulle de manuelt tastes ind i systemet, samtidig med, at vi skulle indsamle alle timesedler, for så at taste dem ind i økonomisystemet – nu når der er trykket godkend på registrering, så ruller de direkte ind i økonomisystemet, og det er meget nemmere end før. Dataindsamlingen er blevet markant hurtigere og mere sikker – det er slut med tabte timer, og jeg sparer al den tid, jeg før brugte på tastearbejdet! – Og der var meget med 85 ansatte.  Jeg har i hvert fald sparet et sted mellem 1½-2 dages arbejde i hver lønperiode,” siger Maiken, Bogholder hos P. Olesen & Sønner A/S. 

Med elektronisk fraværsregistrering kan de nu også hjælpe hinanden blandt kollegaer der godkender timer. Det giver en fleksibilitet de ikke tidligere havde hos P. Olesen & Sønner A/S.

P. Olesen & Sønner A/S er en nedbrydningsvirksomhed med omkring 85 ansatte. Alle ansatte bruger i dag tidsregistrering via mobiltelefonen. Maiken er bogholder ved P. Olesen & Sønner A/S.

Maiken, Bogholder hos P. Olesen

Slut med tabte timer!

”Førhen var der jo ofte rettelser, og så skulle de manuelt tastes ind i systemet, samtidig med, at vi skulle indsamle alle timesedler, for så at taste dem ind i økonomisystemet – nu når der er trykket godkend på registrering, så ruller de direkte ind i økonomisystemet, og det er meget nemmere end før. Dataindsamlingen er blevet markant hurtigere og mere sikker – det er slut med tabte timer, og jeg sparer al den tid, jeg før brugte på tastearbejdet! – Og der var meget med 85 ansatte.  Jeg har i hvert fald sparet et sted mellem 1½-2 dages arbejde i hver lønperiode,” siger Maiken, Bogholder hos P. Olesen & Sønner A/S. 

Med elektronisk fraværsregistrering kan de nu også hjælpe hinanden blandt kollegaer der godkender timer. Det giver en fleksibilitet de ikke tidligere havde hos P. Olesen & Sønner A/S.

P. Olesen & Sønner A/S er en nedbrydningsvirksomhed med omkring 85 ansatte. Alle ansatte bruger i dag tidsregistrering via mobiltelefonen. Maiken er bogholder ved P. Olesen & Sønner A/S.

Få styr på timer & ressourcer

Tilkøb: Integrationsmodul til C5/NAV pr. virksomhed/løsning 499 kr,- pr. mdr. (Oprettelse 4.950 kr,-). Alle priser er excl. moms

Alle dine kolleger får glæde af online tidsregistrering

Alle dine kolleger får glæde af online tidsregistrering

Det er super let og meget tidsbesparende

Det er blevet noget nemmere end før, vi havde tidsregistreringen. Før registrerede vi jo timerne på papir, og nu er det på mobilen – det ér bare smartere. Jeg sparer tid og behøver ikke at sidde foran computeren”

Manden i marken – Jimmy, P. Olesen & Sønner A/S.

Det er super let og meget tidsbesparende

Det er blevet noget nemmere end før, vi havde tidsregistreringen. Før registrerede vi jo timerne på papir, og nu er det på mobilen – det ér bare smartere. Jeg sparer tid og behøver ikke at sidde foran computeren”

Manden i marken – Jimmy, P. Olesen & Sønner A/S.

Det har givet mig et super godt overblik

“Selve dataindleveringen er blevet markant lettere, og ligeså snart at manden i marken har godkendt en registrering, kan vi se den i økonomisystemet – det er smart.”

Projektleder – Maiken, P. Olesen & Sønner A/S. 

Det har givet mig et super godt overblik

“Selve dataindleveringen er blevet markant lettere, og ligeså snart at manden i marken har godkendt en registrering, kan vi se den i økonomisystemet – det er smart.”

Projektleder – Maiken, P. Olesen & Sønner A/S. 

Ejeren får fuldt overblik over virksomhedens ressourcer

Der spares tid ved at bruge tidsregistreringen. Der hvor der oftest spares mest tid, er på indtastningen af timer i bogholderiet og for efterkalkuleringen. Der gives et hurtigt overblik over opgaverne – hvor mange timer der er brugt, hvilket stadie projektet er på osv.

Ejeren får fuldt overblik over virksomhedens ressourcer

Der spares tid ved at bruge tidsregistreringen. Der hvor der oftest spares mest tid, er på indtastningen af timer i bogholderiet og for efterkalkuleringen. Der gives et hurtigt overblik over opgaverne – hvor mange timer der er brugt, hvilket stadie projektet er på osv.

 Vil du vide mere?

Udfyld formularen nedenfor, så kontakter vi dig til en uforpligtende samtale.

 Vil du vide mere?

Udfyld formularen nedenfor, så kontakter vi dig til en uforpligtende samtale.

Bohrsvej 1

8600 Silkeborg

Tlf.: 8743 1000 (Kl. 8-16 alle hverdage, fredag 8-15:30)

E-mail: salg@iteffect.dk

FØLG OS

"Vi

Få seneste nyt, tips & tricks - tilmeld dig vores nyhedsbrev

Ved tilmelding giver du IT-Effect dit samtykke til at behandle dine data - læs persondatapolitikken.

Vi anvender cookies for at give dig den bedste brugeroplevelse. mere information

Cookie indstillingerne på denne hjemmeside er aktiveret for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du fortsætter med at bruge hjemmesiden uden at ændre dine cookie indstillinger eller du klikker Accepter herunder, betragtes dette som din accept

Luk