Få godkendte fraværsregistreringer direkte tilsendt i projektkladden i NAV/C5

Fraværsregistrering – enkelt og nemt

 

Tidsregistrering og godkendelse af registreringer sker før, noget sendes til fakturering. Det betyder, at du får godkendte timer og fraværsregistreringer direkte i projektkladden i NAV/C5. Med Business+ pakken går der ingen timer tabt, og du slipper for det administrative spild arbejde.

Maiken, Bogholder hos P. Olesen

Kontrollen af registreringerne gør det op med de tabte timer!

P. Olesen & Sønner A/S er en nedbrydningsvirksomhed med omkring 85 ansatte. Alle ansatte bruger i dag tidsregistrering via mobiltelefonen. Maiken er bogholder ved P. Olesen & Sønner A/S, og fortæller om den noget langsommere proces, de havde før, de fik tidsregistrering:

”Førhen var der jo ofte rettelser, og så skulle de manuelt tastes ind i systemet, samtidig me, at vi skulle indsamle alle timesedler, for så at taste dem ind i økonomisystemet – nu når der er trykket godkend på registrering, så ruller de direkte ind i økonomisystemet, og det er meget nemmere end før. Dataindsamlingen er blevet markant hurtigere og mere sikker – det er slut med tabte timer, og jeg sparer al den tid, jeg før brugte på tastearbejdet! – Og der var meget med 85 ansatte.  Jeg har i hvert fald sparet et sted mellem 1½-2 dages arbejde i hver lønperiode,” siger Maiken, Bogholder hos P. Olesen & Sønner A/S. 

Hver dag er faktureringsdag

Timer, materialer og ressourcer registreres og godkendes af den projektansvarlige, og timerne sendes direkte til dig, så kan du fakturere med det samme. Det betyder, at det er slut med bunker af krøllede timesedler, som er ulæselige, og hvor felter ikke er udfyldt korrekt.

Slut med at bruge unødvendig tid på tastearbejde

Slip for besværet med at indtaste håndskrevne timesedler. Få godkendte timer tilsendt direkte i projektkladden i NAV/C5. Alle oplysninger du skal bruge, ligger klar til fakturering i systemet.

Alle dine kolleger får glæde af online tidsregistrering

Det er super let og meget tidsbesparende

Det er blevet noget nemmere end før, vi havde tidsregistreringen. Før registrerede vi jo timerne på papir, og nu er det på mobilen – det ér bare smartere. Jeg sparer tid og behøver ikke at sidde foran computeren”

Manden i marken – Jimmy, P. Olesen & Sønner A/S.

Det har givet mig et super godt overblik

“Selve dataindleveringen er blevet markant lettere, og ligeså snart at manden i marken har godkendt en registrering, kan vi se den i økonomisystemet – det er smart.”

Projektleder – Maiken, P. Olesen & Sønner A/S. 

Nu har jeg fået fuldt overblik over virksomhedens ressourcer

“Vi sparer tid ved at bruge tidsregistreringen. Der hvor vi sparer mest tid er, på indtastningen af timer i bogholderiet og for efterkalkuleringen. Man har et hurtigt overblik over opgaven – hvor mange timer er der brugt, hvilket stadie er vi på nu osv.”

Ejer – Karsten, KK Kvalitetsbyg

Få styr på timer & ressourcer

Business
Kr.49/Mdr.
  • Mobil tidsregistrering
  • Webadministration
  • Ubegrænset antal brugere
  • Gratis support
  • Udlæsning af datafil til ERP

  • Ressourceregistrering (maskiner)
  • KØB
  • PRØV GRATIS
Business+
Kr.79/Mdr.
  • Mobil tidsregistrering
  • Webadministration
  • Ubegrænset antal brugere
  • Gratis support
  • Udlæsning af datafil til ERP
  • Ressourceregistrering (maskiner)
  • Godkenderpanel
  • Materialeregistrering (forudsætter integrationsmodul)
  • Mulighed for tilkøb af live integration til C5/NAV
  • KØB
  • PRØV GRATIS

Tilkøb: Integrationsmodul til C5/NAV pr. virksomhed/løsning 499 kr,- pr. mdr. (Oprettelse 4.950 kr,-). Alle priser er excl. moms

 Vil du vide mere?

Udfyld formularen nedenfor, så kontakter vi dig til en uforpligtende samtale.

15 + 9 =

IT-Effect A/S

Bohrsvej 1

8600 Silkeborg

Tlf.: 8743 1000 (kl. 8-16 alle hverdage)

E-mail: salg@iteffect.dk

FØLG OS

FÅ SENESTE NYT, TIPS & TRICKS