B2B shop - kundeservice: lad os gøre det nemt at være kunde hos jer

Kundeservice

Flyt kundeserivcen ud på nettet

Imødekommer du dine kunders ønske om, at få kundeservicen ud på nettet? Der er store fordele i det for begge parter. Det er nemlig ikke kun dine kunder, som nyder godt af at kunne servicere sig selv. Du kan spare tid på at tage imod telefoniske ordre, informere om lagerstatus og tjekke leveringsstatus for kunderne. Kort sagt; brug mindre tid på telefonen og mere tid på nysalg og optimering af forretningen.

Ved at have en B2B-webhop, som er knyttet til dit ERP-system, får du en webshop, som altid er opdateret med korrekte tal. På den måde kan I minimere fejl og misforståelser med kunderne. De kan selv tjekke hvad laveringstiden er på den givne vare, lagerstatus, priser og se nyheder med det samme.

Med en online shop kan kunderne også ligge varer i indkøbskurven hen over ugen, så de kan samle sammen til en større ordre uden at ringe til jer flere gange. Derudover får de selv adgang til deres købshistorik, så de kan lave genbestillinger hurtigt og finde gamle fakturaer selv.

Hvis en kunde har en forfalden faktura, så kan I vælge at kunden fortsat gerne må handle hos jer, men kun hvis de betaler kontant med deres betalingskort.

Lad os vise dig hvor nemt det er at bruge

Giv os et kald på 87 43 10 00 eller udfyld formularen,
så vender vi hurtigt tilbage til Jer.