Customer Care Specialist i brancheløsning til bygge- & anlægsbranchen
TOP-1180x380 (JKL-PNI-001)

Customer Care Specialist i IT-brancheløsning til bygge- & anlægsbranchen (traineeforløb)

Vær med til at skabe en stærk kunderelation

Vil du være med til at give kunder og leads en super god kundeoplevelse ved at hjælpe dem med at få mest muligt ud af vores IT-løsning til bygge- & anlægsbranchen forbundet med deres økonomisystem Business Central eller NAV?

Så er det måske dig, vi leder efter til en nyoprettet stilling, der starter med et traineeforløb på 9-12 mdr. Efter endt traineeforløb forventer vi, at du er selvkørende og kan varetage alle opgaver som Customer Care Specialist hos os.

HVAD GÅR JOBBET UD PÅ?
Som Customer Care Specialist er din vigtigste opgave at skabe en positiv oplevelse for alle du interagerer med. Du skal hjælpe, guide, rådgive og også gerne begejstre kunder og leads.

Du kommer til at indtage en central rolle i kunderejsen i denne nyoprettede stilling. Når kunder eller potentielle kunder booker en gennemgang af vores bygge- & anlægsløsning, bliver det din opgave at guide dem igennem platformen ud fra best practices over telefonen og online møder – altid i en venlig, tålmodig og glad tone.

Du bliver superstjernen på selve vores platform og den tekniske partner, der er med til at sikre en succesfuld onboarding. Vi sørger selvfølgelig for grundig oplæring i vores bygge- og anlægsløsning samt funktionerne i Business Central/NAV samt løbende kompetenceudvikling. Du får også en mentor tilknyttet. Vi ser gerne, at du siger din mening og med tiden kommer med forslag til forbedringer af platformen og onboaring-proceduren, så vi sammen kan udvikle os.

DINE PRIMÆRE OPGAVER:
Din vigtigste opgave er at sikre at kunder og leads får en god oplevelse:

  • Give suveræn support til kunder og leads
  • Sørge for at kunden får succes med at bruge bygge- & anlægsløsningen
  • Følge op på om nye leads kommer i gang med at bruge platformen
  • Blive den kommende produktekspert og vidensressource på platformen for både kunder og kollegaer
  • Lave og opdatere FAQ og hjælpeartikler samt evt. video-guides

OM DIG:
Du er enten nyuddannet eller har et par års erfaring med at servicere eller rådgive kunder omkring IT. For at få succes i denne rolle, ser vi gerne disse kompetencer:

  • Du har en videregående uddannelse indenfor IT, så som Cand.IT Kommunikation og Organisation
  • IT-flair og interesse i teknologi
  • Du er god til at kommunikere med forskellige mennesker
  • Du har gerne en lille sælger gemt i maven
  • Du kan forklare tekniske emner i et letforståeligt sprog
  • Gerne erfaring med Business Central/NAV
  • Du er tålmodig
  • Taler og skriver flydende dansk
  • Taler og forstår engelsk

MENNESKET I FOKUS
Vi har plads til både arbejde og fritid – vi tror på, at den personlige udvikling ikke kun sker på jobbet, men i høj grad også i fritiden. Derfor er det vigtigt, at vi har en sund balance mellem fritid og arbejde. Vi tror på kontinuerlig udvikling både personligt og fagligt. Vi investerer i vores medarbejdere og hjælper også gerne hinanden til at blive bedre i hverdagen. På kontoret har vi et læringsrigt miljø, hvor vores medarbejdere konstant udvikles og altid har kollegaer at sparre med.

OM IT-EFFECT:
IT-Effect er blandt Danmarks førende ERP konsulenthuse. Vi hjælper små og mellemstore virksomheder med at optimere deres forretning, specielt indenfor Bygge- og Anlægsbranchen hvortil vi har udviklet vores egen brancheløsning. Vi udvikler, leverer og supporterer løsninger indenfor primært økonomistyring og projektstyring, der bygger på Microsoft Business Central, Microsoft Dynamics NAV og tilhørende Office 365 produkter.

KONTAKT OG ANSØGNING:
Vil du være en del af en virksomhed i vækst med hurtige beslutningsgange og godt samarbejde? Så send os din ansøgning i dag.

Du er velkommen til at kontakte Morten Søltoft på 87 43 10 00 hvis der er spørgsmål til ovenstående.

Ansøgning skal sendes til job@iteffect.dk