Én samlet IT-løsning fra én IT partner

Vi sørger for at din IT-løsning, kan alt det du har brug for – økonomistyring, projekt/opgavestyring, dokumentstyring, time- og materialeregistrering, digital faktura flow og statistikværktøjer m.m.

Vi er et Microsoft Partner hus med ekspertise i økonomi- og IT-forretningssystemet Microsoft Dynamics NAV Online.

NAV Projektløsning

Vores force er, at vi er dygtige til at integrere funktioner til økonomisystemet og på den måde skaber vi ét samlet IT-system til hele din forretning og til alle medarbejderne med netop de funktioner I har behov for i en travl hverdag.

Én samlet IT-løsning fra én IT partner

Vi sørger for at din IT-løsning, kan alt det du har brug for – økonomistyring, projekt/opgavestyring, dokumentstyring, time- og materialeregistrering, digital faktura flow og statistikværktøjer m.m. Vi er et Microsoft Partner hus med ekspertise i økonomi- og IT-forretningssystemet Microsoft Dynamics NAV Online.

NAV Projektløsning

Vores force er, at vi er dygtige til at integrere funktioner til økonomisystemet og på den måde skaber vi ét samlet IT-system til hele din forretning og til alle medarbejderne med netop de funktioner I har behov for i en travl hverdag.

Integrérbare funktioner til din IT-løsning

Finansoptimering

Udvidede moduler til at optimere bogholderiet – f.eks. afstemme bankindbetalinger, lønintegration m.m.

Kalkulation & tilbud

Brug Enterprise, spjæld og projektskabeloner til optimering, eller integrér  kalkulationsprogrammer.

Opgavestyring

Smart opgavestyring med fuld integreret time, ressource og materialeregistrering samt  fotodokumentation.

Servicehåndtering

Med håndtering af servicekontrakter og opgaver, får I et komplet overblik og en effektiv servicehåndtering.

Planlægning

Planlægningskalenderen optimerer mandskab og ressourcestyringen vedr. alle projekttyper i virksomheden.

Dokumenthåndtering

Få automatisk oprettet jeres mappestruktur og del det med hinanden med smarte dokumentskabeloner.

Bilagshåndtering

 Få digital intelligent styring og godkendelse af købsfakturaer, udbud, salgsordrer, kontrakter m.m.

Økonomisk overblik

Få samlet overblik over virksomhedens budgetter, driftsresultater, likviditet, projekter, personale m.m.

Skal du med på messe i 2018?

Hvad betyder den samlede løsning for jer?

Vi har samlet 3 kunder som har fået store fordele ved at få vores samlede IT-løsning.

Tjek de enkelte kundesager og læs om alle de fordele I får.

Anne-Grethe, Regnskabsansvarlig

Høgh & Rousing A/S

Leder

Maiken, Projektansvarlig

P. Olesen & Sønner A/S

Bohrsvej 1

8600 Silkeborg

Tlf.: 8743 1000 (Kl. 8-16 alle hverdage, fredag 8-15:30)

E-mail: salg@iteffect.dk

FØLG OS

"Vi

Få seneste nyt, tips & tricks - tilmeld dig vores nyhedsbrev

Ved tilmelding giver du IT-Effect dit samtykke til at behandle dine data - læs persondatapolitikken.

Vi anvender cookies for at give dig den bedste brugeroplevelse. mere information

Cookie indstillingerne på denne hjemmeside er aktiveret for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du fortsætter med at bruge hjemmesiden uden at ændre dine cookie indstillinger eller du klikker Accepter herunder, betragtes dette som din accept

Luk