Opdatering af timeregistreringsløsning

News: Opdatering giver nye muligheder

Vi har opdateret vores timeregistrerings løsning. Har du en integration til dit økonomisystem/ERP, så er der nu dannet et nyt menupunkt nemlig ’arbejdstyper’. Arbejdstyper er en sammenlægning af timearter og arbejdsnumre. Med den nye opdatering kan du nu importere arbejdstyper direkte fra dit økonomisystem/ERP i stedet for, at de skal manuelt indtastes på varenummeret.

Yderligere er det nu blevet muligt, at afgrænse tilgængelige ressourcer for medarbejderne. Det gør du ved at importere ressourcerne fra dit økonomisystem/ERP til timeregistreringen og derefter tilføje dem til brugerne.

Standardkladden for brugernes registreringer kan angives på lønningsniveau på samme måde som arbejdstyper, ressourcer og opgavenumre (i NAV).

For dig der har godkenderpanelet, kan du nu se registreringer på spærrede projekter – de kan godkendes i dit økonomisystem/ERP.

Vi har naturligvis også opdateret den bagvedlæggende tekniske platform. Timeregistreringen opdateres løbende efter hvad vi lytter os til, at I på markedet har behov for at løsningen skal kunne. Har du en kommentar, et ønske eller andet, så skriv meget gerne en kommentar til dette blogindlæg herunder, eller send os en e-mail.

0 kommentarer

Indsend en kommentar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Vi anvender cookies for at give dig den bedste brugeroplevelse. mere information

Cookie indstillingerne på denne hjemmeside er aktiveret for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du fortsætter med at bruge hjemmesiden uden at ændre dine cookie indstillinger eller du klikker Accepter herunder, betragtes dette som din accept

Luk