Integration til Outlook - IT Effect

Integration til Outlook

Brug Outlook til planlægning af jeres servicebesøg

Outlook kender de fleste, som er ansat i en virksomhed. Outlook bruges allerede til mail, kalender og mødeindkaldelser. Langt de fleste serviceteknikere har også adgang til mail og Outlook kalendersystem. Det er derfor helt naturligt at bruge Outlook som et stærk planlægningsværktøj. Serviceopgaver som kommer fra Byg og Anlægsmodulet i NAV eller Business Central kommer automatisk ind i Outlook kalenderen, med notater, fejl- og opgavebeskrivelse på det arbejde, som skal udføres.

Integration til Outlook
Integration til Outlook

Fungerer Outlook på alle enheder?

Det gode ved at bruge Outlook kalender til serviceopgaver er, at Outlook allerede er meget velfungende på alle enheder. Det være sig mobil, tablets og PC. En aftale, som ligger i kalenderen med adresseinformation og beskrivelse af det arbejde, som skal udføres, gør at teknikerne på simpel og enkel vis kan se, hvor han skal køre hen, og hvad som skal udføres på opgaven og sagen.

Kan dine teknikeres planlægning blive bedre?

I en travl hverdag er der behov for nem planlægning. Planlægning, som altid er opdateret hos alle medarbejdere og i alle systemer. Med planlægningsmodulet bliver det muligt at planlægge serviceopgaver, spjældopgaver eller andre opgaver, direkte i dine teknikeres kalendere, igennem Outlook. Efterfølgende er det muligt for de enkelte teknikere at flytte rundt på opgaverne i deres kalendere. Eventuelle ændringer registreres i servicemodulet, så alle planlagte opgaver altid er synkroniseret for alle medarbejdere i virksomheden.

Har dine teknikere adgang til relevante dokumenter?

Ligeså vigtig som planlægning, er adgangen til relevante dokumenter. Der er tit behov for dokumenter, for at kunne udføre eller dokumentere opgaver. Tilkobling af dokumenthåndteringsmodulet tillader, at vigtige mails, relevante dokumenter og KS kvalitetsskemaer kan tilgås via Outlook eller servicemodulet. Alle medarbejdere har dermed adgang til den samme sagsmappe, med alle relevante moduler, uanset om de befinder sig på kontoret eller om de er på farten.

Med integration til Outlook får du:

  • Serviceopgaver skubbes fra Business Central til Outlook
  • Fejlbeskrivelse på serviceopgaven med til Outlook aftale
  • Adresseinformation fra Business Central til Outlook aftale
  • Servicelog på servicesagen er med til Outlook aftale
  • Kategorifunktion – så status bliver synlig i Outlook
  • Dokumentmappe med som App i Outlook
Integration til Outlook

Vil du høre mere om Integration til Outlook


Giv os et kald på
8743 1000 eller udfyld formularen,
så vender vi hurtigt tilbage til Dig.

Invalid Email
Invalid Number
Det bliver nemmere..

Vores kunder oplever, at det at have en integreret løsning giver overblik og værdi i en travl hverdag. En vigtig serviceopgave skal være synlig for relevante medarbejdere. Med en integration til Outlook kalenderen bliver serviceteknikerens kalender automatisk opdateret på de opgaver serviceteknikeren er ude at udføre. Samtidigt giver det overblik for de personer, som skal planlægge opgaverne hjemme på kontoret.

Ring til os på 8743 1000 og hør nærmere om hvordan du kan få Outlook Planlægning leveret til jeres virksomhed.

Morten Friis, Driftkonsulent