Webinar: Selfservice - B2B-shop

Webinar

Selfservice - B2B-shop

Tirsdag d. 23. august kl. 10:30-11:30

Ved at lade dine kunder betjene sig selv vinder begge parter

Mange analyser og forudsigelser fortæller om, hvordan virksomheder i større og større grad bliver betjent af onlinesystemer. Men hvordan er det i praksis? Hvordan kan man lade kunderne betjene sig selv? Følg med på dette webinar om Selfservice B2B-shop som viser, hvordan en slutkunde logger ind på reseller/partner B2B system og ser status på igangværende ordre, status på levering samt træk af ordrebekræftelser.

Se desuden hvordan Business Central er dybt integreret med reseller/partner B2B websystem.

Praktisk information

Webinaret har en varighed på omkring 30-60 minutter, hvor vi gennemgår selfservice. Der vil være mulighed for at stille spørgsmål, som vi løbende vil tage op, så du og andre får svar på lige netop de ting, som I skulle gå med. Det er gratis og uforpligtende at deltage, og afholdes online via Microsoft Teams.

Tilmeld dig her

Bliv klogere på Selfservice B2B-shop. Tilmeld dig vores gratis webinar tirsdag d. 23. august kl. 10:30-11:30 ved at udfylde nedenstående formular.

Webinarets agenda

  • Bullet

    Se hvordan en kunde fra Business Central logger ind på selvbetjeningsside (B2B)

  • Bullet

    Se hvordan en kunde ser igangværende ordre og selv henter Ordrebekræftelsen

  • Bullet

    Se hvordan en kunde kan se status på levering

  • Bullet

    Se hvordan en bestillingsliste blive udfyldt

  • Bullet

    Se hvordan en vare blive ”konfigureret” direkte på websiden og lande i BC efterfølgende