Effektiv og overskuelig servicehåndtering med servicemodulet.

Servicehåndtering

Håndtering af servicekontrakter og opgaver, giver jer et komplet overblik over serviceopgaverne, og integreres automatisk til opgavestyringen for det udførende arbejde.

Servicehåndtering

Håndtering af servicekontrakter og opgaver, giver jer et komplet overblik over serviceopgaverne, og integreres automatisk til opgavestyringen for det udførende arbejde.

k

Opret opgaven

Opret opgaven i Business Central eller MS Outlook, og planlægning videre i kalendermodulet

o

Alt ét sted

Få nem adgang til informationer omkring kontrakter, model type, tidligere reparationer m.v.

Registrering

Serviceoopgaven skubbes ud til medarbejderne, som herefter kan se opgaven og registrere sit forbrug.

Styring og håndtering af servicekontrakter

Med servicemodulet kan I eksportere opgaver ud til valgte medarbejdere, som herefter udfører opgaven hos kunden og registrerer sit forbrug, hvorefter det hele importeres tilbage i Business Central.

Har I et behov for at skedulere serviceopgaver, er dette den perfekte løsning til jeres virksomhed.

Se de enkelte trin i processen for en almindelig servicehåndtering hos en kunde:

01 Kundehenvendelse

En kunde henvender sig vedr. en serviceopgave der skal laves.

06 Overførsel

Sager og opgaver overføres til webadmin panelet og skubbes ud til medarbejderne via tidsregistreringen.

02 Planlægning

Planlægning af opgave i Microsoft Outlook kalender. Kalenderen viser alle relevante ressourcer der skal bruges til opgaven.
l

07 Registrering af timer

Hver enkelte medarbejder registrerer time-, ressource-, og materialeforbrug via timeregistreringen.
h

03 Oprettelse af sag

Sagen oprettes derefter automatisk i Microsoft Dynamics NAV fra Outlook.
Z

08 Godkendelse af timer

De indberettede timer godkendes af den enkelte ansvarlige projektleder via godkenderpanelet i timeregistreringen.
a

04 Oprettelse af opgavelinjer

Opgavelinjer oprettes automatisk og der kan tilføjes eller rettes i dem.

i

09 Registrering af godkendte timer

Registrering af de godkendte indberettede timer dannes på den enkelte sag i Microsoft Dynamics NAV.
m

05 Oprettelse af Sharepointmappe

Der oprettes automatisk en mappe på Microsoft Sharepoint der indeholder alle relevante dokumenter herunder KS.

10 Faktura

Faktura sendes til kunden for udført serviceopgave.

01 Kundehenvendelse

En kunde henvender sig vedr. en serviceopgave der skal laves.

02 Planlægning

Planlægning af opgave i Microsoft Outlook kalender. Kalenderen viser alle relevante ressourcer der skal bruges til opgaven.

h

03 Oprettelse af sag

Sagen oprettes derefter automatisk i Microsoft Dynamics NAV fra Outlook.

a

04 Oprettelse af opgavelinier

Opgavelinier oprettes automatisk og der kan tilføjes eller rettes i dem.

m

05 Oprettelse af Sharepointmappe

Der oprettes automatisk en mappe på Microsoft Sharepoint der indeholder alle relevante dokumenter herunder KS.

06 Overførsel

Sager og opgaver overføres til webadmin panelet og skubbes ud til medarbejderne via tidsregistreringen.

l

07 Registrering af timer

Hver enkelte medarbejder registrerer time-, ressource-, og materialeforbrug via timeregistreringen.

Z

08 Godkendelse af timer

De indberettede timer godkendes af den enkelte ansvarlige projektleder via godkenderpanelet i timeregistreringen.

i

09 Registrering af godkendte timer

Registrering af de godkendte indberettede timer dannes på den enkelte sag i Microsoft Dynamics NAV.

10 Faktura

Faktura sendes til kunden for udført serviceopgave.

Servicehåndtering i billeder

Når serviceopgaven er lavet i Microsoft Dynamics 365 Business Central, kan den skubbes ud i Microsoft Outlook til den medarbejder der skal foretage servicen. I servicemodulet registreres og følges serviceopgaven.

Håndtering af opgaver fra forsikring?

Vi integrerer bl.a. med Scalepoint, hvis der er behov for at digitalisere håndteringen af opgaver fra forsikring.

Interesseret i at høre mere om servicehåndtering?

Bohrsvej 1, 8600 Silkeborg

Telefon: 87431000

(Kl. 8-16 alle hverdage, fredag 8-15:30)

E-mail: salg@iteffect.dk

FØLG OS

"Vi

Få nyheder, tips og tricks

Gør som mange andre og skriv dig op til vores nyhedsbrev,
som er tilpasset din virksomheds og branches behov.
Vi sender dig det seneste nye, unikke tips og tricks.

Tilmeld dig her:

Ved tilmelding giver du IT-Effect dit samtykke til at behandle dine data - læs persondatapolitikken.

Læs vores salgs- og leveringsbetingelser her, og vores cookiepolitik kan læses her.

Vi anvender cookies for at give dig den bedste brugeroplevelse. mere information

Cookie indstillingerne på denne hjemmeside er aktiveret for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du fortsætter med at bruge hjemmesiden uden at ændre dine cookie indstillinger eller du klikker Accepter herunder, betragtes dette som din accept

Luk