Old Support - IT Effect

Har du brug for hjælp?
Ring til os og lad os hjælpe dig videre.

Kontakt mig eller en af mine kollegaer på telefon: 8743 1002 eller skriv til os på  support@iteffect.dk så vender vi tilbage til dig hurtigst muligt.

Åbningstider i supporten er:

  • Mandag til torsdag fra kl. 8.00 - 16.00
  • Fredag fra kl. 8.00 - 15.30.

Har du brug for hjælp?
Ring til os og lad os hjælpe dig videre.

Kontakt mig eller en af mine kollegaer på telefon: 8743 1002 eller skriv til os på  support@iteffect.dk så vender vi tilbage til dig hurtigst muligt.

Åbningstider i supporten er:

  • Mandag til torsdag fra kl. 8.00 - 16.00
  • Fredag fra kl. 8.00 - 15.30.

Har I en Supportaftale med os?

Spar penge med en Supportaftale og giv jeres medarbejdere en nemmere hverdag, når der er behov for support.

Vi oplever, at rigtig mange henvendelser til vores support team kan klares inden for 30 minutter, og vi har derfor lavet en Supportaftale, hvor de første 30 minutter er gratis.

Læs mere om hvordan I får fordele med en Supportaftale - her.

De første 15 min. er altid gratis

Med en Supportaftale er de første 30 min. altid gratis. Alle kunder med et ERP (NAV/Business Central) Cloud abonnement hos IT-Effect har typisk en Supportaftale inkluderet i deres aftale, og det fremgår af abonnements fakturaen, om der er en Supportaftale inkluderet og hvor mange minutter der er gratis pr. support sag.

Efter de første 30 minutters gratis support afregnes der efterfølgende pr. påbegyndt 15. minut. Uden en Supportaftale vil der normalt blive afregnet pr. påbegyndt 30. minut.

Køb en Supportaftale

Hvis jeres virksomhed ikke har en Supportaftale, har I mulighed for at købe et særskilt.

Flere af vores kunder som har en ERP løsning med egen licens, har købt en Supportaftale, for at sikre at deres medarbejdere hurtigt kan få hjælp uden at det giver uforudsete ekstra omkostninger.

Kontakt vores support på support@iteffect.dk eller på 87431002, og hør mere om hvordan jeres virksomhed får en Support aftale.

Hvilke produkter er inkluderet

Der ydes support til følgende produkter når du har en Supportaftale:

  • Microsoft Dynamics Business Central
  • Microsoft Dynamics NAV
  • Microsoft Dynamics C5
  • Continia produkter
  • IT-Effect Cloud produkter (iTec)
  • IT-Effect Extensions
  • IT-Effect moduler
  • Office 365 (Basis admin. opgaver)

Support til produkter der ikke fremgår af ovenstående liste afregnes pr. påbegyndt 30. minut.

Vagttelefon:

Oplever I driftsproblemer med NAV eller Business Central uden for vores normale åbningstider, kan I komme i kontakt med vores driftafdeling på vagttelefon: 87431009. Der håndteres kun driftproblemer vedr. NAV eller Business Central, der ydes IKKE almindelig support på dette telefon nr.