Vil du have styr på maskin- og mandetimer?

Tidsregistrering for projektlederen: Til dig med ansvar for maskin- og mandetimer

 

Som projektleder får du dit eget godkenderpanel i løsningen. Det gør, at du er med til at minimere antal glemte timer og sikrer korrekt registrering af alle ressourcer på dine projekter. Du har mulighed for at godkende, ændre eller afvise alle registreringer, der sendes til dig. Når du godkender en registrering sendes den direkte til fakturering i systemet. Godkenderpanelet er et effektivt værktøj til dig der er projektansvarlig.

Tidsregistrering for projektlederen: Til dig med ansvar for maskin- og mandetimer

 

Som projektleder får du dit eget godkenderpanel i løsningen. Det gør, at du er med til at minimere antal glemte timer og sikrer korrekt registrering af alle ressourcer på dine projekter. Du har mulighed for at godkende, ændre eller afvise alle registreringer, der sendes til dig. Når du godkender en registrering sendes den direkte til fakturering i systemet. Godkenderpanelet er et effektivt værktøj til dig der er projektansvarlig.

Maiken, Projektleder hos P. Olesen

Kontrollen af registreringerne gør det op med de tabte timer!

P. Olesen & Sønner A/S er en nedbrydningsvirksomhed med omkring 85 ansatte. Alle ansatte bruger i dag tidsregistreringen. Førhen kom timerne fysisk ind til kontoret enten via posten, e-mail eller afleveret personligt. Godkenderpanelet bruges nu som projektstyringsværktøj – Maiken som er godkender og bogholder fortæller:

“I dag godkender vi timerne direkte i økonomisystemet og har en ekstra kontrol, inden vi fakturerer. Ved at få en godkender på, så bliver vi helt fri for tabte timer, og vi minimerer fejlene i vores lønproces. Selve dataindleveringen er blevet markant lettere og ligeså snart, at manden i marken har godkendt en registrering, kan vi se den i økonomisystemet – det er smart,” fortæller Maiken, Bogholder/Godkender hos P. Olesen & Sønner A/S.

Maiken, Projektleder hos P. Olesen

Kontrollen af registreringerne gør det op med de tabte timer!

P. Olesen & Sønner A/S er en nedbrydningsvirksomhed med omkring 85 ansatte. Alle ansatte bruger i dag tidsregistreringen. Førhen kom timerne fysisk ind til kontoret enten via posten, e-mail eller afleveret personligt. Godkenderpanelet bruges nu som projektstyringsværktøj – Maiken som er godkender og bogholder fortæller:

“I dag godkender vi timerne direkte i økonomisystemet og har en ekstra kontrol, inden vi fakturerer. Ved at få en godkender på, så bliver vi helt fri for tabte timer, og vi minimerer fejlene i vores lønproces. Selve dataindleveringen er blevet markant lettere og ligeså snart, at manden i marken har godkendt en registrering, kan vi se den i økonomisystemet – det er smart,” fortæller Maiken, Bogholder/Godkender hos P. Olesen & Sønner A/S.

Holder styr på registrerede timer og ressourcer

Med godkenderpanelet får du komplet overblik over alle registrerede timer – både på projekter og på medarbejdere. Du kan sortere efter projekter eller efter medarbejdere og få vist alle de timer, der er registrerede.

Ingen glemte timer

Med godkenderpanelet er det slut med glemte timer, der ikke bliver registreret og med timer, der bliver registreret forkert. Du har, som projektleder, mulighed for at ændre eller afvise timeregistreringer, inden de sendes til bogholderen for fakturering.

Tilgængeligt overblik lige ved hånden

Du kan til enhver tid logge ind i dit godkenderpanel og få overblik over registrerede timer, og du kan godkende timerne, hvor det passer dig. Når du sidder i møde, kan du lynhurtigt finde frem til timeforbruget på bestemte projekter.

Registrering af kollegers timer

Hvis en kollega er syg, eller af anden årsag ikke selv kan registrere sine timer, kan du gøre det. Som projektleder kan du hjælpe dine kollegaer med at se deres projekter og medarbejdere i godkenderpanelet. Det er et effektivt værktøj, du kan bruge ved ferie eller sygdom.

Holder styr på registrerede timer og ressourcer

Med godkenderpanelet får du komplet overblik over alle registrerede timer – både på projekter og på medarbejdere. Du kan sortere efter projekter eller efter medarbejdere og få vist alle de timer, der er registrerede.

Ingen glemte timer

Med godkenderpanelet er det slut med glemte timer, der ikke bliver registreret og med timer, der bliver registreret forkert. Du har, som projektleder, mulighed for at ændre eller afvise timeregistreringer, inden de sendes til bogholderen for fakturering.

Tilgængeligt overblik lige ved hånden

Du kan til enhver tid logge ind i dit godkenderpanel og få overblik over registrerede timer, og du kan godkende timerne, hvor det passer dig. Når du sidder i møde, kan du lynhurtigt finde frem til timeforbruget på bestemte projekter.

Registrering af kollegers timer

Hvis en kollega er syg, eller af anden årsag ikke selv kan registrere sine timer, kan du gøre det. Som projektleder kan du hjælpe dine kollegaer med at se deres projekter og medarbejdere i godkenderpanelet. Det er et effektivt værktøj, du kan bruge ved ferie eller sygdom.

Alle dine kolleger får glæde af online timeregistrering

Alle dine kolleger får glæde af online timeregistrering

Bogholder ved P. Olesen

Jeg har fundet glæden i mit arbejde igen 

”Førhen var der jo ofte rettelser, og så skulle de manuelt tastes ind i systemet samtidig med, at vi skulle indsamle alle timesedler for så at taste dem ind i systemet – nu, når der er trykket godkend på registrering, så ruller de direkte ind i økonomisystemet, og det er meget nemmere, end før.”

Bogholder – Maiken, P. Olesen & Sønner A/S.

Bogholder ved P. Olesen

Jeg har fundet glæden i mit arbejde igen 

”Førhen var der jo ofte rettelser, og så skulle de manuelt tastes ind i systemet samtidig med, at vi skulle indsamle alle timesedler for så at taste dem ind i systemet – nu, når der er trykket godkend på registrering, så ruller de direkte ind i økonomisystemet, og det er meget nemmere, end før.”

Bogholder – Maiken, P. Olesen & Sønner A/S.

Det har givet mig et super godt overblik  

”Det er blevet noget nemmere, end før, vi havde tidsregistreringen. Før registrerede vi jo timerne på papir, og nu er det på mobilen – det ér bare smartere. Jeg sparer tid og behøver ikke at sidde foran computeren”.

Manden i marken – Jimmy, P. Olesen & Sønner A/S. 

Manden i marken hos P. Olesen
Manden i marken hos P. Olesen

Det har givet mig et super godt overblik  

”Det er blevet noget nemmere, end før, vi havde tidsregistreringen. Før registrerede vi jo timerne på papir, og nu er det på mobilen – det ér bare smartere. Jeg sparer tid og behøver ikke at sidde foran computeren”.

Manden i marken – Jimmy, P. Olesen & Sønner A/S. 

Nu har jeg fået fuldt overblik over virksomhedens ressourcer

“Vi sparer tid ved at bruge tidsregistreringen. Der hvor vi sparer mest tid er på indtastningen af timer i bogholderiet og for efterkalkuleringen. Man har et hurtigt overblik over opgaven – hvor mange timer er der brugt, hvilket stadie er vi på nu osv.”

Ejer – Karsten, KK Kvalitetsbyg

Nu har jeg fået fuldt overblik over virksomhedens ressourcer

“Vi sparer tid ved at bruge tidsregistreringen. Der hvor vi sparer mest tid er på indtastningen af timer i bogholderiet og for efterkalkuleringen. Man har et hurtigt overblik over opgaven – hvor mange timer er der brugt, hvilket stadie er vi på nu osv.”

Ejer – Karsten, KK Kvalitetsbyg

Få styr på timer & ressourcer

Business
Kr.49/Mdr.
  • Mobil tidsregistrering
  • Webadministration
  • Ubegrænset antal brugere
  • Gratis support
  • Udlæsning af datafil til ERP

  • Ressourceregistrering (maskiner)
  • KØB
  • PRØV GRATIS
Business+
Kr.79/Mdr.
  • Mobil tidsregistrering
  • Webadministration
  • Ubegrænset antal brugere
  • Gratis support
  • Udlæsning af datafil til ERP
  • Ressourceregistrering (maskiner)
  • Godkenderpanel
  • Materialeregistrering (forudsætter integrationsmodul)
  • Mulighed for tilkøb af live integration til C5/NAV
  • KØB
  • PRØV GRATIS
Tilkøb: Integrationsmodul til C5/NAV pr. virksomhed/løsning 499 kr,- pr. mdr. (Oprettelse 4.950 kr,-). Alle priser er excl. moms

 Vil du vide mere?

Udfyld formularen nedenfor, så kontakter vi dig til en uforpligtende samtale snarest.

 Vil du vide mere?

Udfyld formularen nedenfor, så kontakter vi dig til en uforpligtende samtale snarest.

Bohrsvej 1

8600 Silkeborg

Tlf.: 8743 1000 (Kl. 8-16 alle hverdage, fredag 8-15:30)

E-mail: salg@iteffect.dk

FØLG OS

"Vi

Få seneste nyt, tips & tricks - tilmeld dig vores nyhedsbrev





Ved tilmelding giver du IT-Effect dit samtykke til at behandle dine data - læs persondatapolitikken.