Leder du efter et regnskabsprogram?

Få en komplet løsning – integrér dit regnskabsprogram med din tidsregistrering

 

Med integrationen til dit regnskabsprogram, får du tilsendt alle registreringer direkte i projektkladden i NAV/C5. Det er smart, fordi du slipper for at inddrive papirsedler som timesedler. Du får fraværs-, materiale-, mandetimer-, og ressourceregistreringer tilsendt, efter de er godkendt af den projektansvarlige.

Vi er Microsoft Partner og eksperter i at integrere, så du kan få tidsregistrering og økonomisystem i én løsning, eller til det regnskabsprogram du allerede har i dag.

Med Business+ pakken går der ingen timer tabt, og du kan nu fakturere markant hurtigere end før.

Maiken, Bogholder hos P. Olesen

Kontrollen af registreringerne gør det op med de tabte timer!

P. Olesen & Sønner A/S er en nedbrydningsvirksomhed med omkring 85 ansatte. Alle ansatte bruger i dag tidsregistrering via mobiltelefonen. Maiken er bogholder ved P. Olesen & Sønner A/S, og fortæller om den noget langsommere proces, de havde før, de fik tidsregistrering:

”Førhen var der jo ofte rettelser, og så skulle de manuelt tastes ind i systemet, samtidig med at vi skulle indsamle alle timesedler, for så at taste dem ind i økonomisystemet – nu når der er trykket godkend på registrering, så ruller de direkte ind i økonomisystemet, og det er meget nemmere end før. Dataindsamlingen er blevet markant hurtigere og mere sikker – det er slut med tabte timer, og jeg sparer al den tid, jeg før brugte på tastearbejdet! – Og der var meget med 85 ansatte.  Jeg har i hvert fald sparet et sted mellem 1½-2 dages arbejde i hver lønperiode,” siger Maiken Bogholder hos P. Olesen & Sønner A/S.

Slut med at bruge unødvendig tid på tastearbejde

Slip for besværet med at indtaste håndskrevne timesedler. Få godkendte timer tilsendt direkte i projektkladden i NAV. Alle oplysninger, du skal bruge, ligger klar til fakturering i systemet. Efter registrering og fakturering kan du måle og efterkalkulere på den data der er gemt fra tidsregistreringerne i dit økonomisystem. Så kan du arbejde smartere og på sigt, styrke din bundlinje.

Hver dag er faktureringsdag

Timer registreres og godkendes af den projektansvarlige, og timerne sendes direkte til dig, så kan du fakturere med det samme. Det betyder, at det er slut med bunker af krøllede timesedler, som er ulæselige, og hvor felter ikke er udfyldt korrekt.

Tilkobles dit økonomisystem

Microsoft Dynamic NAV er anbefalet af revisionsbranchen og anvendes dagligt af over tre millioner brugere verdenen over. Timeregistreringen kobles på økonomisystemet og giver adgang til nyttige grafer, godt overblik og mange andre brugbare værktøjer, der kan gøre din hverdag lettere.

3 Grunde til at integrere til dit økonomisystem

Markant hurtigere faktureringsproces

Alle timer der kommer til fakturering, er nu godkendte og tastet ind i systemet med alle de nødvendige oplysninger, og ligger dermed klar i projektkladden i økonomisystemet. Hver dag kan altså fremover blive din faktureringsdag, og du kan optimere faktureringsprocessen.

R

Godkenderpanel

Som projektansvarlig får du dit eget godkenderpanel i tidsregistreringen, og kan dermed være med til at sikre at timerne godkendes korrekt og til tiden. Antallet af glemte timer minimeres markant, og du har også mulighed for at hjælpe kolleger med at godkende, deres timer under ferie/sygdom.

Optimér dine arbejdsgange med smarte værktøjer

Efter faktureringen af timerne, samles al data på de pågældende projekter og lagres i økonomisystemet. Dataen kan nu bruges til efterkalkulation, og sammen-ligning af projekter, så arbejdsgangene kan optimeres, og du kan styrke bundlinjen.

Integration til NAV Online eller til det system, du i forvejen har?

 

Vi er Microsoft Partner og eksperter i NAV, og vi udvikler samtidig egne produkter, som kan integreres til økonomisystemet. Vi er mestre i at integrere, og flere af vores kunder beholder det økonomisystem, de i forvejen har, som vi så integrerer IT-Effects løsninger til – og hvorfor skifte noget ud hvis det virker til din forretning? Skal vi tage en uforpligtende snak om din integration?

Alle dine kolleger får glæde af online tidsregistrering

Det er super let og meget tidsbesparende

Det er blevet noget nemmere, end før, vi havde tidsregistreringen. Før registrerede vi jo timerne på papir, og nu er det på mobilen – det ér bare smartere. Jeg sparer tid og behøver ikke at sidde foran computeren”

Manden i marken – Jimmy, P. Olesen & Sønner A/S.

Det har givet mig et super godt overblik

“Selve dataindleveringen er blevet markant lettere og ligeså snart, at manden i marken har godkendt en registrering, kan vi se den i økonomisystemet – det er smart.”

Projektleder – Maiken, P. Olesen & Sønner A/S. 

Nu har jeg fået fuldt overblik over virksomhedens ressourcer

“Vi sparer tid ved at bruge tidsregistreringen. Der hvor vi sparer mest tid er på indtastningen af timer i bogholderiet og for efterkalkuleringen. Man har et hurtigt overblik over opgaven – hvor mange timer er der brugt, hvilket stadie er vi på nu osv.”

Ejer – Karsten, KK Kvalitetsbyg

Få styr på timer & ressourcer

Business
Kr.49/Mdr.
  • Mobil tidseregistrering
  • Webadministration
  • Ubegrænset antal brugere
  • Gratis support
  • Udlæsning af datafil til ERP

  • Ressourceregistrering (maskiner)
  • KØB
  • PRØV GRATIS
Business+
Kr.79/Mdr.
  • Mobil tidsregistrering
  • Webadministration
  • Ubegrænset antal brugere
  • Gratis support
  • Udlæsning af datafil til ERP
  • Ressourceregistrering (maskiner)
  • Godkenderpanel
  • Materialeregistrering (forudsætter integrationsmodul)
  • Mulighed for tilkøb af live integration til C5/NAV
  • KØB
  • PRØV GRATIS

Tilkøb: Integrationsmodul til C5/NAV pr. virksomhed/løsning 499 kr,- pr. mdr. (Oprettelse 4.950 kr,-). Alle priser er excl. moms

 Vil du vide mere?

Udfyld formularen nedenfor, så kontakter vi dig til en uforpligtende samtale.

13 + 13 =

IT-Effect A/S

Bohrsvej 1

8600 Silkeborg

Tlf.: 8743 1000 (kl. 8-16 alle hverdage)

E-mail: salg@iteffect.dk

FØLG OS

FÅ SENESTE NYT, TIPS & TRICKS