Styrker din IT-løsning din webshop eller engrosvirksomhed?

Styrker din IT-løsning din webshop

eller engrosvirksomhed?

Microsoft Dynamics NAV Online

Et komplet IT-forretningssystem til dig med en webshop/engros virksomhed i vækst, eller til dig med en B2B webshop, som ønsker en integration til dit økonomisystem, og derved gøre din webshop intelligent. Med denne løsning får du overblik over komponenter og leverandører, – du får mulighed for at sætte hele forsyningskæden i fokus, og der kan zoomes ind og ud på enkelte komponenter for optimering. Du får produktionsstyring og projektstyring samt finans og økonomistyring. Med tillægsløsningerne kan du optimere dit IT, og få en skræddersyet B2B webshop, integration til din DanDomain webshop, og smart håndtering af forsendelser og meget mere.

Vil du kontaktes af os?

Klæd sælgerne bedre på med salgsmodulet

Med integration til salgsmodulet får sælgerne et effektivt værktøj, der giver øjeblikkeligt overblik over kundernes stamdata og nøgletal. Sælgerne kan se kundehistorik, ordreoversigt samt vare informationer m.m. Salgsmodulet tilgås f.eks. via sælgerens tablet eller computer. Modulet er intuitivt og let at bruge – det er webbaseret, så det kræver bare, at du har adgang til nettet.

Integrationen til NAV Online, giver sælgeren mulighed for at oprette ordre og tilbud direkte i NAV Online. Salgsmodulet kræver ingen tilretninger i NAV Online, og det er hurtigt at komme i gang.

Få en skræddersyet B2B webshop

Har du specialvarer, eller varer som skal filtreres og konfigureres, så er en skræddersyet webshop den optimale løsning. Motoren bag webshoppen er NAV Online, hvori du håndterer kunder, varer m.m og driver virksomheden. Al data håndteres i NAV Online, og vi programmerer specielt til dine behov og tænker samtidig fremtidens vækst ind i dit set-up.

I forhold til design kan du vælge at tilkøbe en af vores CMS designs, hvori integrationen til NAV Online allerede er udarbejdet, eller du kan tilkøbe en integration til dit nuværende webshop-CMS, og beholde den samarbejdspartner, du allerede har.

Få det bedste fra 2 verdener

Er dine behov ikke til den helt unikke specialdesignet webshop, så få en standard DanDomain webshop med integration til dit NAV Online – så slipper du for alt tastearbejdet, og kan bruge tid på det allervigtigste – nemlig din virksomhed.

Med en DanDomain webshop løsning får du en standard webshop, som kan rigtig meget ud af boksen, og omkostningerne ved at komme i gang er meget lave, – og du betaler først den månedlige omkostning efter en 30 dages demoperiode.

En moderne API/web-service til din NAV Online eller Dynamics C5 gør, at sammenkoblingen er let og ubesværet.

Continia tilvalgsløsninger – Document Capture, Collection Management og Document Output

Document Capture gør det muligt at scanne via OCR og afløfte data fra f.eks. en leverandørfaktura, som sendes til videre overskuelig godkendelsesproces, og informationerne registreres direkte i NAV Online. Løsningen kan også bruges til andre typer af dokumenter f.eks. salgsordrer, kontrakter eller lignende.

Collection Management (leverandørservice) udfører alt omkring direct debit træk direkte fra NAV Online. Alt fra aftalehåndtering, adviseringsopbygning, afsendelse, fejlhåndtering og div. opfølgning på udestående debitorer håndteres i NAV Online.

Document Output hjælper dig med at afsende tilbud, ordrebekræftelser, salgsfakturaer, rykkere, og meget mere i PDF-format i henhold til dine kunders ønsker. Du kan ligeledes sende kontoudtog inkl. gældende fakturakopier, så du slipper for at eftersende bilagene. Der følger 10 e-mail skabeloner med, som du kan bruge eller få tilpasset til dine behov.

Consignor tilvalgsløsning – Smart håndtering af forsendelser

Nu kan den person der pakker ordrerne, håndtere hele forsendelses processen, fra ordren modtages til pakken afleveres til transportøren direkte i NAV Online. Du kan altså spare ressourcer og effektivisere arbejdsgangene markant med integration til Consignor. Derudover kan du skabe det helt store forsendelses overblik i NAV Online, hvor alle forsendelser synliggøres.

Integrationen til din NAV Online sikrer, at alle relevante og nødvendige oplysninger på varen, kunden og forsendelsen er samlet ét sted, og ikke skal tastes ind i flere omgange. Modulet giver dig også automatisk muligheden for at vælge den transportør, der er billigst i forhold til ordrens volumen.

Skab værdifulde relationer med Dynamics CRM Sales

Dynamics CRM Sales giver dig muligheden for at skabe de gode relationer, der gør at kunderne kommer igen. Du kan bruge Dynamics CRM Sales til at effektivisere salg og marketing – fra møder, telefon opkald, samt e-mail marketing er Dynamics CRM Sales med dig hele vejen, og hjælper med at skabe værdi for dig og dine kunder. Kort fortalt opsamles og anvendes den viden du har om kunderne til brugbar information, som du kan agerer på, og derved skabe den gode relation.

Mange virksomheder vælger også at bruge/starte med NAV Onlines standard CRM Marketings setup, som ligeledes kan optimere virksomhedens daglige brug til kundeinformationer, aktiviteter og pipelines m.m.

Få det ultimative statistikværktøj med PowerBI

Få de vigtigste tal samlet ét sted, i én samlet rapport/oversigt med et lækkert design, der giver mening for dig. Du får et hurtigt og præcist overblik over virksomhedens nøgletal, hvor du er og når du har brug for det.

PowerBI samler det vigtigste data, giver det liv og gør data til brugbar viden. Det er nemt at sætte op, og kan kobles til data fra f.eks. nogle af de +50 apps/services som f.eks. Excel og sociale medier, som PowerBI er opsat til at indlæse data fra.

Del relevante informationer med dine medarbejdere, og giv f.eks. bestyrelsen adgang til virksomhedens nøgletal og KPI’er, i et overskueligt og brugervenligt overblik.

Alle de vigtigste programmer og værktøjer

Office365 giver dig alle de Microsoft standard programmer og værktøjer, du skal bruge i én samlet pakke. Du kan købe licenser baseret på antal og type af brugere, du skal have, så løsningen kan nemt vokse med din virksomhed.

Vi tilbyder support og vejledning, og sørger for at dine programmer og værktøjer altid er opdateret, så de passer til dig, og løser de behov du har på den bedst mulig måde.

Microsoft Dynamics NAV Online

Et komplet IT-forretningssystem til dig med en webshop/engros virksomhed i vækst, eller til dig med en B2B webshop, som ønsker en integration til dit økonomisystem, og derved gøre din webshop intelligent. Med denne løsning får du overblik over komponenter og leverandører, – du får mulighed for at sætte hele forsyningskæden i fokus, og der kan zoomes ind og ud på enkelte komponenter for optimering. Du får produktionsstyring og projektstyring samt finans og økonomistyring. Med tillægsløsningerne kan du optimere dit IT, og få en skræddersyet B2B webshop, integration til din DanDomain webshop, og smart håndtering af forsendelser og meget mere.

Vil du kontaktes af os?

Klæd sælgerne bedre på med salgsmodulet

Med integration til salgsmodulet får sælgerne et effektivt værktøj, der giver øjeblikkeligt overblik over kundernes stamdata og nøgletal. Sælgerne kan se kundehistorik, ordreoversigt samt vare informationer m.m. Salgsmodulet tilgås f.eks. via sælgerens tablet eller computer. Modulet er intuitivt og let at bruge – det er webbaseret, så det kræver bare, at du har adgang til nettet.

Integrationen til NAV Online, giver sælgeren mulighed for at oprette ordre og tilbud direkte i NAV Online. Salgsmodulet kræver ingen tilretninger i NAV Online, og det er hurtigt at komme i gang.

Få en skræddersyet B2B webshop

Har du specialvarer, eller varer som skal filtreres og konfigureres, så er en skræddersyet webshop den optimale løsning. Motoren bag webshoppen er NAV Online, hvori du håndterer kunder, varer m.m og driver virksomheden. Al data håndteres i NAV Online, og vi programmerer specielt til dine behov og tænker samtidig fremtidens vækst ind i dit set-up.

I forhold til design kan du vælge at tilkøbe en af vores CMS designs, hvori integrationen til NAV Online allerede er udarbejdet, eller du kan tilkøbe en integration til dit nuværende webshop-CMS, og beholde den samarbejdspartner, du allerede har.

Få det bedste fra 2 verdener

Er dine behov ikke til den helt unikke specialdesignet webshop, så få en standard DanDomain webshop med integration til dit NAV Online – så slipper du for alt tastearbejdet, og kan bruge tid på det allervigtigste – nemlig din virksomhed.

Med en DanDomain webshop løsning får du en standard webshop, som kan rigtig meget ud af boksen, og omkostningerne ved at komme i gang er meget lave, – og du betaler først den månedlige omkostning efter en 30 dages demoperiode.

En moderne API/web-service til din NAV Online eller Dynamics C5 gør, at sammenkoblingen er let og ubesværet.

Continia tilvalgsløsninger – Document Capture, Collection Management og Document Output

Document Capture gør det muligt at scanne via OCR og afløfte data fra f.eks. en leverandørfaktura, som sendes til videre overskuelig godkendelsesproces, og informationerne registreres direkte i NAV Online. Løsningen kan også bruges til andre typer af dokumenter f.eks. salgsordrer, kontrakter eller lignende.

Collection Management (leverandørservice) udfører alt omkring direct debit træk direkte fra NAV Online. Alt fra aftalehåndtering, adviseringsopbygning, afsendelse, fejlhåndtering og div. opfølgning på udestående debitorer håndteres i NAV Online.

Document Output hjælper dig med at afsende tilbud, ordrebekræftelser, salgsfakturaer, rykkere, og meget mere i PDF-format i henhold til dine kunders ønsker. Du kan ligeledes sende kontoudtog inkl. gældende fakturakopier, så du slipper for at eftersende bilagene. Der følger 10 e-mail skabeloner med, som du kan bruge eller få tilpasset til dine behov.

Consignor tilvalgsløsning – Smart håndtering af forsendelser

Nu kan den person der pakker ordrerne, håndtere hele forsendelses processen, fra ordren modtages til pakken afleveres til transportøren direkte i NAV Online. Du kan altså spare ressourcer og effektivisere arbejdsgangene markant med integration til Consignor. Derudover kan du skabe det helt store forsendelses overblik i NAV Online, hvor alle forsendelser synliggøres.

Integrationen til din NAV Online sikrer, at alle relevante og nødvendige oplysninger på varen, kunden og forsendelsen er samlet ét sted, og ikke skal tastes ind i flere omgange. Modulet giver dig også automatisk muligheden for at vælge den transportør, der er billigst i forhold til ordrens volumen.

Skab værdifulde relationer med Dynamics CRM Sales

Dynamics CRM Sales giver dig muligheden for at skabe de gode relationer, der gør at kunderne kommer igen. Du kan bruge Dynamics CRM Sales til at effektivisere salg og marketing – fra møder, telefon opkald, samt e-mail marketing er Dynamics CRM Sales med dig hele vejen, og hjælper med at skabe værdi for dig og dine kunder. Kort fortalt opsamles og anvendes den viden du har om kunderne til brugbar information, som du kan agerer på, og derved skabe den gode relation.

Mange virksomheder vælger også at bruge/starte med NAV Onlines standard CRM Marketings setup, som ligeledes kan optimere virksomhedens daglige brug til kundeinformationer, aktiviteter og pipelines m.m.

Få det ultimative statistikværktøj med PowerBI

Få de vigtigste tal samlet ét sted, i én samlet rapport/oversigt med et lækkert design, der giver mening for dig. Du får et hurtigt og præcist overblik over virksomhedens nøgletal, hvor du er og når du har brug for det.

PowerBI samler det vigtigste data, giver det liv og gør data til brugbar viden. Det er nemt at sætte op, og kan kobles til data fra f.eks. nogle af de +50 apps/services som f.eks. Excel og sociale medier, som PowerBI er opsat til at indlæse data fra.

Del relevante informationer med dine medarbejdere, og giv f.eks. bestyrelsen adgang til virksomhedens nøgletal og KPI’er, i et overskueligt og brugervenligt overblik.

Alle de vigtigste programmer og værktøjer

Office365 giver dig alle de Microsoft standard programmer og værktøjer, du skal bruge i én samlet pakke. Du kan købe licenser baseret på antal og type af brugere, du skal have, så løsningen kan nemt vokse med din virksomhed.

Vi tilbyder support og vejledning, og sørger for at dine programmer og værktøjer altid er opdateret, så de passer til dig, og løser de behov du har på den bedst mulig måde.

Skal vi kontakte dig?

Skal vi kontakte dig?

Bohrsvej 1

8600 Silkeborg

Tlf.: 8743 1000 (Kl. 8-16 alle hverdage, fredag 8-15:30)

E-mail: salg@iteffect.dk

FØLG OS

"Vi

Få seneste nyt, tips & tricks - tilmeld dig vores nyhedsbrev