Continia Document Capture: Automatiser jeres dokumenthåndtering fra A-Z

Continia Document Capture

En komplet løsning der snakker sammen med Business Central

Strømlign og automatisér alle trin i forbindelse med håndtering af dokumenter. Lige fra modtagelsen og registreringen af et dokument til efterfølgende godkendelse, bogføring og fremsøgning af gemte dokumenter. Ved at vælge Continia Document Capture får du adgang til dine dokumenter over alt, større sikkerhed og minimering af fejl. Derudover minimerer du manuelle registeringer og håndtering af dokumenter.

Træt af manuel indtastning af dokumenter i Dynamics?

Er du træt af mængden af fakturaer og andre dokumenter, som du manuelt skal indtaste i Microsoft Dynamics NAV/Business Central? Slip for besværet med Continia Document Capture - Verdens mest solgte tillægsløsning til NAV/Business Central.

  • Bullet

    Automatisk dokumentregistrering

  • Bullet

    Automatisk match af fakturaer

  • Bullet

    Hurtigere godkendelse med totalt kontrol

  • Bullet

    Komplet overblik over alle fakturaer

  • Bullet

    Tilgå alle dokumenter over alt

Med Document Capture får du den mest komplette løsning til indscanning af fakturaer og andre dokumenter.

Microsoft_computer_mockup-_BC

Lad Document Capture gøre (det kedelige) arbejde for dig

Med sin prisvindende OCR-teknologi (optical character recognition) læser Document Capture indholdet i dine filer og organiserer dokumenter i de korrekte workflows i forbindelse med godkendelse og aktivering - uden at I behøver at have en person med ind over.

PDF-filer, PEPPOL og andre XML-dokumenter downloades automatisk fra foruddefinerede e-mailadresser eller en filserver. Det betyder, at alt data ryger korrekt ind i NAV/Business Central. Og du slipper for manuelt at taste det hele ind.

  • Bullet

    Avanceret godkendelsesflow

  • Bullet

    Automatisk datagenkendelse - uanste format 

  • Bullet

    Find nemt tidligere dokumenter via søgefunktionen

Vil du spare tid på fakturering og dokumenthåndtering?

Tag en snak med en af vores specialister.  Udfyld de to felter og vi vender tilbage til dig hurtigst muligt. 

Optimer din fakturering

Lad systemet gøre arbejdet 

Med en række funktioner som automatisk leverandør-genkendelse, udvidet dokumentoversigt, præregistrering af købsfakturaer m.m., bliver det ikke nemmere at behandle jeres fakturaer.

Match automatisk fakturaer til allerede eksisterende købsordrer eller modtagelser. Systemet kan også automatisk godkende og bogføre disse, hvis beløbet ligger inden for prædefinerede grænseværdier.

Det giver jer tid til andre spændende opgaver i en travl hverdag.

Vi binder din forretning sammen