Continia Document Capture: Automatiser jeres dokumenthåndtering fra A-Z

Continia Document Capture

Strømlign og automatisér alle trin i forbindelse med håndtering af dokumenter. Lige fra modtagelsen og registreringen af et dokument til efterfølgende godkendelse, bogføring og fremsøgning af gemte dokumenter.

Adgang til dokumenter over alt 

Større sikkerhed og minimering af fejl 

Minimer manuel registrering og håndtering af dokumenter

Træt af manuel indtastning af dokumenter i Dynamics?

Er du træt af mængden af fakturaer og andre dokumenter, som du manuelt skal indtaste i Microsoft Dynamics NAV/Business Central? Slip for besværet med Continia Document Capture - Verdens mest solgte tillægsløsning til NAV/Business Central.

Automatisk dokumentregistrering

Automatisk match af fakturaer

Hurtigere godkendelse med totalt kontrol

Komplet overblik over alle fakturaer

Tilgå alle dokumenter over alt

Med Document Capture får du den mest komplette løsning til indscanning af fakturaer og andre dokumenter.

 

 

Microsoft_computer_mockup-_BC

Lad Document Capture gøre (det kedelige) arbejde for dig

Med sin prisvindende OCR-teknologi (optical character recognition) læser Document Capture indholdet i dine filer og organiserer dokumenter i de korrekte workflows i forbindelse med godkendelse og aktivering - uden at I behøver at have en person med ind over.

PDF-filer, PEPPOL og andre XML-dokumenter downloades automatisk fra foruddefinerede e-mailadresser eller en filserver. Det betyder, at alt data ryger korrekt ind i NAV/Business Central. Og du slipper for manuelt at taste det hele ind.

Avanceret godkendelsesflow

Automatisk datagenkendelse - uanste format 

Find nemt tidligere dokumenter via søgefunktionen

Vil du spare tid på fakturering og dokumenthåndtering?

Tag en snak med en af vores specialister.  Udfyld de to felter og vi vender tilbage til dig hurtigst muligt. 

Optimer din fakturering

Lad systemet gøre arbejdet 

Med en række funktioner som automatisk leverandør-genkendelse, udvidet dokumentoversigt, præregistrering af købsfakturaer m.m., bliver det ikke nemmere at behandle jeres fakturaer.

Match automatisk fakturaer til allerede eksisterende købsordrer eller modtagelser. Systemet kan også automatisk godkende og bogføre disse, hvis beløbet ligger inden for prædefinerede grænseværdier.

Det giver jer tid til andre spændende opgaver i en travl hverdag.

bogholder
kingo
Permagreen logo
Troels jørgensen
p.olesen
hotri
Vesti Olesen logo

Har du brug for at snakke med en specialist?

Giv et kald, hvis du vil høre mere om, hvordan du nemt kan optimere jeres arbejdsprocesser.

8743 1000