Styrk jeres serviceforretning
Hold nemt styr på dine serviceaftaler med vores opgavemodul.
Servicestyringen er altid synkroniseret med jeres økonomisystem NAV / Business Central. Det betyder, at det er super nemt at planlægge serviceaftaler direkte fra servicesagen i økonomi-systemet.
Rykker projektlederen en serviceopgave, kan medarbejderen straks se det på sin opgaveliste.
Nemt overblik over serviceaftaler
Med en tablet ved hånden har du altid et overblik over dine serviceaftaler. Få et komplet overblik over nuværende, kommende og afsluttede servicebesøg.
Du kan nemt tilknytte dokumenter, noter, billeder, KS-skemaer, video m.m. til sagen ude på opgaven. Opret også nye sager/servicebesøg - eller kunder - på farten direkte fra opgavemodulet.
Arbejdslog der letter din hverdag
Som servicetekniker/-montør kan du i din opgaveliste se relevante oplysninger på sagen:
-
Indkøb
-
Historik
-
Dokumenter, billeder, tegniner m.m.
Du kan tilføje interne noter og noter til faktura. I kan også definere egne felter, fx. checkbokse, hvis I har behov for det.
Arbejdslog der letter din hverdag
Som servicetekniker/-montør kan du i din opgaveliste se relevante oplysninger på sagen:
-
Indkøb
-
Historik
-
Dokumenter, billeder, tegniner m.m.
Du kan tilføje interne noter og noter til faktura. I kan også definere egne felter, fx. checkbokse, hvis I har behov for det.
Genplanlæg nemt serviceaftaler via sagsstyringen
Besøger du den samme kunde igen og igen? Du kan nemt planlægge gentagende serviceaftaler via planlægningsværktøjet.
Vil du have et gratis demo-møde?