Supportaftale - I får 15. min. Gratis Support pr. sag. Læs mere her >>

Supportaftale

Supportaftale

Med en supportaftale er der skabt sikkerhed om din IT-løsning. Vi overvåger og sikrer, at løsningen med tilhørende Apps kører som de skal.

I aftalen er der afsatte timer til at supportere jeres brugere – hvis der opstår et behov for at blive hjulpet videre.

Supportaftalen kan tilkøbes til følgende ERP-systemer:

  • Microsoft Dynamics 365 Business Central (Alle versioner)
  • Microsoft Dynamics Navision (Fra version 2015 og frem)
  • Microsoft Dynamics C5 (fra version 2010 og frem)

Kontakt supporten på support@iteffect.dk eller ring på 87 43 10 00, og hør mere om fordelene for jeres virksomhed.

Supportaftale

ERP-support via fjernstyring

Support til Business Central

Support til Navision(NAV)

Support til Dynamics C5

Support til Byg og Anlæg

Support til Continia produkter

Support til IT-Effect Cloud

Support til IT-Effect Extensions

Support til IT-Effect Moduler

Det med småt

I kan kun bruge aftalen ved at ringe til IT-Effects supportteam. Support-teamet hjælper med her og nu spørgsmål som sikrer, at jeres medarbejdere kommer hurtigt videre.

Aftalen omfatter alle brugere af jeres ERP-løsning og kan ikke købes til blot én bruger.

Bindingsperioden er 12 måneder og kan opsiges 1 måned inden udløb. Aftalen fonyes automatisk efter 12 måneder, med mindre I opsiger den inden.

Vi opretter en supportsag pr. henvendelse. Varer supportsagen i mere end 15 minutter afregnes den efterfølgende tid pr. påbegyndt 15 min.

Har I løbende behov for support anbefaler vi, at I vælger en IT-supportaftale, hvor I får en mere fordelagtig pris.

E-bog: guide til nyt ERP-system. De 20 vigtigste spørgsmål I skal stille

Få din e-bog direkte i din indbakke i dag

E-bog: guide til nyt ERP-system. De 20 vigtigste spørgsmål I skal stille

Få din e-bog direkte i din indbakke i dag

Kontakt os i dag og hør mere om en supportaftale