Supportaftale
Med en supportaftale er der skabt sikkerhed om din IT-løsning. Vi overvåger og sikrer, at løsningen med tilhørende Apps kører som de skal.
I aftalen er der afsatte timer til at supportere jeres brugere – hvis der opstår et behov for at blive hjulpet videre.
Supportaftalen kan tilkøbes til følgende ERP-systemer:
- Microsoft Dynamics 365 Business Central (Alle versioner)
- Microsoft Dynamics Navision (Fra version 2015 og frem)
- Microsoft Dynamics C5 (fra version 2010 og frem)
Kontakt supporten på support@iteffect.dk eller ring på 87 43 10 00, og hør mere om fordelene for jeres virksomhed.
Supportaftale
ERP-support via fjernstyring
Support til Business Central
Support til Navision(NAV)
Support til Dynamics C5
Support til Byg og Anlæg
Support til Continia produkter
Support til IT-Effect Cloud
Support til IT-Effect Extensions
Support til IT-Effect Moduler
Det med småt
I kan kun bruge aftalen ved at ringe til IT-Effects supportteam. Support-teamet hjælper med her og nu spørgsmål, som sikrer, at jeres medarbejdere kommer hurtigt videre.
Aftalen omfatter alle brugere af jeres ERP-løsning og kan ikke købes til blot én bruger.
Bindingsperioden er 12 måneder og kan opsiges 1 måned inden udløb. Aftalen fonyes automatisk efter 12 måneder, med mindre I opsiger den inden.
Vi opretter en supportsag pr. henvendelse. Varer supportsagen i mere end 15 minutter, afregnes den efterfølgende tid pr. påbegyndt 15 min.
Har I løbende behov for support, anbefaler vi, at I vælger en IT-supportaftale, hvor I får en mere fordelagtig pris.
E-bog: guide til nyt ERP-system. De 20 vigtigste spørgsmål I skal stille
Få din e-bog direkte i din indbakke i dag
E-bog: guide til nyt ERP-system. De 20 vigtigste spørgsmål I skal stille
Få din e-bog direkte i din indbakke i dag