Supportaftale

Supportaftale

Med en supportaftale er der skabt sikkerhed om din IT-løsning. Denne aftale er designet til at give dig den nødvendige support og vedligeholdelse af din løsning, så du kan maksimere værdien og ydeevnen af ​​dit IT-system. .

I aftalen er der afsatte timer til at supportere jeres brugere – hvis der opstår et behov for at blive hjulpet videre. Det er vigtigt at bemærke, at supportaftalen kan variere afhængigt af dine specifikke krav og behov. Vi anbefaler at kontakte vores salgsteam for at diskutere og tilpasse supportaftalen til dine præferencer.

Supportaftalen kan tilkøbes til følgende ERP-systemer:

Kontakt supporten på support@iteffect.dk eller ring på 87 43 10 00, og hør mere om fordelene for jeres virksomhed.

Supportaftale

ERP-support via fjernstyring

Support til Business Central

Support til Navision(NAV)

Support til Dynamics C5

Support til Byg og Anlæg

Support til Continia produkter

Support til IT-Effect Cloud

Support til IT-Effect Extensions

Support til IT-Effect Moduler

Kontakt os i dag og hør mere om en supportaftale

Det med småt

I kan kun bruge aftalen ved at ringe til IT-Effects supportteam. Support-teamet hjælper med her og nu spørgsmål, som sikrer, at jeres medarbejdere kommer hurtigt videre.

Aftalen omfatter alle brugere af jeres ERP-løsning og kan ikke købes til blot én bruger.

Bindingsperioden er 12 måneder og kan opsiges 1 måned inden udløb. Aftalen fonyes automatisk efter 12 måneder, med mindre I opsiger den inden.

Vi opretter en supportsag pr. henvendelse. Varer supportsagen i mere end 15 minutter, afregnes den efterfølgende tid pr. påbegyndt 15 min.

Har I løbende behov for support, anbefaler vi, at I vælger en IT-supportaftale, hvor I får en mere fordelagtig pris.

E-bog: guide til nyt ERP-system. De 20 vigtigste spørgsmål I skal stille

Få din e-bog direkte i din indbakke i dag

E-bog: guide til nyt ERP-system. De 20 vigtigste spørgsmål I skal stille

Få din e-bog direkte i din indbakke i dag