Support - IT Effect

Har du brug for hjælp?
Ring til os og lad os hjælpe dig videre.

Kontakt mig eller en af mine kollegaer på telefon: 8743 1000 eller skriv til os på  support@iteffect.dk så vender vi tilbage til dig hurtigst muligt.

Åbningstider i supporten er:

  • Mandag til torsdag fra kl. 8.00 - 16.00
  • Fredag fra kl. 8.00 - 15.30.

Nils Ulrik T. Nørgaard, Support

Har du brug for hjælp?
Ring til os og lad os hjælpe dig videre.

Kontakt mig eller en af mine kollegaer på telefon: 8743 1000 eller skriv til os på  support@iteffect.dk så vender vi tilbage til dig hurtigst muligt.

Åbningstider i supporten er:

  • Mandag til torsdag fra kl. 8.00 - 16.00
  • Fredag fra kl. 8.00 - 15.30.

Nils Ulrik T. Nørgaard, Support

Har I et Support abonnement?

Spar penge med et Support abonnement og giv jeres medarbejdere en nemmere hverdag, når der er behov for support.

Vi oplever, at rigtig mange henvendelser til vores support team kan klares inden for 15 minutter, og vi har derfor lavet et Support abonnement, hvor de første 15 minutter er gratis. Læs mere herunder om hvordan I får fordele med et Support abonnement.

De første 15 min. er altid gratis

Med et Support abonnement er de første 15 min. altid gratis. Alle kunder med et ERP (NAV/Business Central) Cloud abonnement hos IT-Effect har typisk et Support abonnement inkluderet i deres aftale, og det fremgår af abonnementsfakturaen, om der er et Support abonnement inkluderet.

Efter de første 15 minutters gratis support afregnes der efterfølgende pr. påbegyndt 15. minut. Uden Support abonnement vil der normalt blive afregnet pr. påbegyndt 30. minut.

Køb et Support abonnement

Hvis jeres virksomhed ikke har et Support abonnement, har I mulighed for at købe et særskilt.

Flere af vores kunder som har en ERP løsning med egen licens, har købt et Support abonnement, for at sikre at deres medarbejdere hurtigt kan få hjælp uden at det giver uforudsete ekstra omkostninger.

Kontakt vores support på support@iteffect.dk eller på 87431000, og hør mere om hvordan jeres virksomhed får et Support abonnement.

Hvilke produkter er inkluderet

Der ydes support til følgende produkter når du har et Support abonnement:

  • Microsoft Dynamics Business Central
  • Microsoft Dynamics NAV
  • Microsoft Dynamics C5
  • Continia produkter
  • IT-Effect Cloud produkter (iTec)
  • IT-Effect Extensions
  • IT-Effect moduler
  • Office 365 (Basis admin. opgaver)

Support til produkter der ikke fremgår af ovenstående liste afregnes pr. påbegyndt 30. minut.