Kontor, IT og revisor: funktioner der kan gavne din forretning

Kontor, IT og revisor

Én nemmere hverdag med færre klik

Har du også for mange snitflader til andre systemer? Så kan vi hjælpe dig. Vi har nemlig sørget for at samle alt i ét system, så du - som projektorienteret virksomhed - kan få en mere effektiv økonomi- og projektstyring. Du slipper derfor at have forskellige systemer til håndteringen af økonomi, projektstyring og timeregistrering.

Vi giver dig med andre ord ét system der giver overblik og sørger for at du altid har styr på tidsplaner, projekter, udgifter og ressourcer. Uanset om du er i mediebranchen, en IT-virksomhed, et konsulenthus eller sidder i et revisionshus giver løsningen dig mulighed for at optimere jeres processer og effektivisere jeres arbejdsgange.

Én af de funktioner, som har gjort en stor forskel for vores kunder er integrationen til Outlook kalenderen. Rigtig mange bruger Outlook kalenderen til at holde styr på aftaler og deadlines. Så hvorfor ikke bare lave sine tidsregistreringer direkte derinde? Vi har gjort det lige så nemt at registrere tid på dine projekter, som det er at oprette møder og opgaver i din kalender. Så uanset om du skal registrere tid på kundeopgaver, sager, projekter eller til internt brug, gør du det bare direkte i din Outlook kalender, og så bliver det hele automatisk overført til din Business Central.

Funktioner

Alt samlet i én og samme platform

I samarbejde med vores kunder har vi et dybt branchekendskab. Her kan du se, hvilke funktioner dine konkollegaer oftest har tilknyttet deres løsning.

Alt samlet i én og samme platform

I samarbejde med vores kunder har vi et dybt branchekendskab. Her kan du se, hvilke funktioner dine konkollegaer oftest har tilknyttet deres løsning.

Brancher

Har du brug for at snakke med en specialist?

Giv et kald, hvis du vil høre mere om, hvordan du nemt kan optimere jeres arbejdsprocesser.

Har du brug for at snakke med en specialist?

Giv et kald, hvis du vil høre mere om, hvordan du nemt kan optimere jeres arbejdsprocesser.