e:byg er vores udvidede ERP-løsning til bygge- og anlægsbranchen

Vores udvidede ERP-løsning til bygge- og anlægsbranchen hedder e:byg og er en udvidelse til Microsoft Business Central, der tilpasser systemet til din hverdag med entrepriser, projekter og serviceopgaver. e:byg består dels af ekstra funktionalitet implementeret i din Business Central, og dels af en brugervenlig webløsning, Mit IT-Effect, der gør det muligt for alle at timeregistrere og dokumentere, mens de er på farten. Alt er 100 % integreret, så du altid har opdaterede data på dine projekter og opgaver - uanset om du er på kontoret eller i marken.

Hvad kan e:byg?

e:byg giver dig mulighed for at samle alle it-værktøjer i én løsning, så du kan opnå en præcis styring af dine byggeprojekter fra start til slut. Du lægger budgettet og holder løbende øje med økonomien ift. likviditet, underleverandører, afvigelser mv. Du planlægger projektet og holder styr på de daglige opgaver via vores integrerede opgavestyring, time- og materialeregistrering, så du altid har opdaterede data. Og du har al dokumentation og aftalesedler liggende direkte på projektet, så intet overses ved fakturering.

Det er på den måde, du kan øge indtjeningen på dine byggeprojekter.

 

En løsning der passer

Vi ved, at det altid er en udfordring i bygge- og anlægsbranchen at sikre en høj indtjening på alle produkter.

En del af svaret på udfordringen er at få en ERP-løsning, der passer til din forretning.

Når e:byg er implementeret i din virksomhed, vil du få oplevelsen af endelig at få et ERP-system, der passer til dig og understøtter din dagligdag.

Projektplanlægningen bliver mere effektiv, du får bedre økonomisk overblik og du letter administration og fakturering.

Du kan tilvælge præcis de funktioner, du ønsker, så du ikke betaler for mere, end du har brug for. Vi hjælper dig med at udvælge de produkter, der kan skabe værdi i din  virksomhed.

Kim Friis, stifter af IT-Effect
Kim Friis, Salgs- og teknologichef
Brian Busk, direktør i IT-Effect
Brian Busk, Adm. direktør

Bliv klogere på e:byg

Vælg selv om vi skal mødes, tage en snak eller du vil læse videre på egen hånd. Kim og Brian er klar til at hjælpe på 87 43 10 00.

Bygger på erfaring

e:byg er udviklet i tæt samarbejde med vores kunder i branchen gennem mere end 25 år – hele tiden med fokus på at matche de behov og udfordringer, der opstår i styringen af bygge- og anlægsprojekter i alle afskygninger.

e:byg giver dig adgang til en hel række af funktioner, som er grundigt afprøvede og anbefalet af mange virksomheder i branchen.

e:byg

e:byg indeholder en række produkter og moduler, som kan sammensættes og tilpasses efter behov. Læs herunder om det primære indhold i e:byg

Projekt- og sagsstyring

Udvid projektstyringen i Business Central med en række muligheder, skræddersyet til Byg & Anlæg

Læs mere

Planlægning

Planlæg nemt sager flere måneder frem. Få overblik med et visuelt planlægningværktøj.

Læs mere

Opgavestyring

Få det overblik, der giver dig ro i maven, over alle dele på igangværende sager og projekter.

Læs mere

Dokumentation

Få alle jeres dokumenter direkte ind på sagen inkl. tegninger, billeder, e-mails m.m.

Læs mere

Timeregistrering

Med vores timeregistrering får I en hurtig og sikker
løsning, som kan spare jer for både tid og hovedpine.

Læs mere

Servicestyring

Planlæg nemt jeres næste servicebesøg, og opret nye sager på farten.

Læs mere

Få et uforpligtende prisoverslag

Ved at udfylde vores priseregner får du et uforpligtende prisoverslag over dine månedlige omkostninger.

Book et gratis demo-møde om e:byg

Få indblik i hvordan e:byg kan blive en hjælp i din hverdag.  Oplev løsningen i realtid og få svar på dine spørgsmål.

  • Bullet

    En times personlig gennemgang

  • Bullet

    Gratis og uforpligtende

  • Bullet

    Gennemgang af løsningens funktioner for en mere effektiv hverdag