En brancheløsning skabt i samarbejde med vores kunder
I samarbejde med vores kunder har vi et dybt branchekendskab. Deraf kommer vores brancheløsning e:byg, som består af en række funktioner, der er tilpasset jer i byg- og anlægsbranchen.
Ved at vælge e:byg får du adgang til hele pakken med funktioner, som er færdige, testet gennem en årrække og anbefalet af mange konkollegaer. Du betaler selvfølgelig kun for de funktioner, som du har behov for. Sammen udvælger vi nemlig de funktioner, der vil skabe værdi for dig og knytter dem på din Business Central.
Skulle der opstå behov for nogle specifikke funktioner eller tilpasninger, så er det unikke ved e:byg og Business Central, at vi kan udvide med kundespecifikke programmeringer, så funktionerne passer til dine behov og hverdag.
Benytter du allerede Business Central, kan du med fordel knytte funktionerne fra e:byg på. Det giver dig mulighed for at udvide din Business Central uden at skulle have flere forskellige programmer åbne. Det er en hurtig og effektiv løsning, som sparer dig både tid og penge.
Få et uforpligtende prisoverslag
Ved at udfylde vores priseregner får du et uforpligtende prisoverslag over dine månedlige omkostninger.
Vil du vide mere om, hvad vi kan gøre for lige netop din branche?
Det er muligt at sammensætte præcis de funktioner, der passer til din forretning. Ønsker du at vide mere omkring de ting, vi kan tilbyde din branche generelt samt se, hvilke funktioner dine konkurrenter oftest benytter sig af? Så kan du med fordel klikke på knappen nedenfor og se, hvordan vi kan gøre din hverdag nemmere.
Vores produkter
Planlægning
Planlæg nemt sager flere måneder frem. Få overblik med et visuelt planlægningværktøj.
Opgavestyring
Få det overblik, der giver dig ro i maven, over alle dele på igangværende sager og projekter.
Service
Planlæg nemt jeres næste servicebesøg, og opret nye sager på farten.
Dokumentering
Få alle jeres dokumenter direkte ind på sagen inkl. tegninger, billeder, e-mails m.m.