Sags- og ordrestyring der effektiviserer din hverdag
Vi har udviklet en brancheløsning, hvor du kan drage fordel af ét system, som kan håndtere alle funktioner indenfor økonomistyring og driftsoptimerering. Med den viden vi har opbygget i samarbejde med vores kunder, har vi udviklet en række funktioner, som bidrager til en mere effektiv hverdag og skaber et bedre overblik over dine ressourcer samt dine omkostninger.
Vores brancheorienterede løsning kan dermed spare jer for både tid og penge, og danner et godt beslutningsgrundlag, når der skal tages beslutninger.
Spjæld- og entrepriseopgaver
Uanset om du arbejder med mindre service-/spjældopgaver eller større entrepriseprojekter, så vi hjælpe dig med at få et bedre overblik over dine sager. Vi har udviklet en række funktioner - heriblandt timeregistrering, dokumenthåndtering og e-mail arkivering - til Business Central, der gør det nemmere at styre dine igangværende opgaver samt få overblikket over hvilke afsluttede projekter der er klar til fakturering.
Med vores løsning slipper du for at åbne flere forskellige systemer til de administrative opgaver samt foretage dobbelt indtastninger, da det hele er integreret fra starten. Du får således ét system til alle dine sager og alle med korrekt budgetopfølgning – hvad enten det er til service eller tilbuds-/entreprisesager.
En værktøjskasse med moderne planlægningsværktøjer
Vi ved hvor vigtig planlægning af - og ikke mindst overblik over - alle jeres ressource er. Derfor har vi udviklet et planlægningsværktøj, som giver dig et overblik over opgaver og sager fordelt på medarbejdere og maskiner. Her kan du nemt planlægge dine opgave flere måneder frem samt oprette og rykke opgaver. Det hele snakker sammen med Business Central, så du skal indtaste dine data flere steder. Det er hvad vi kalder for enkelt og smart planlægning!
Alt samlet og direkte integreret med Business Central
Vores funktioner, som er skabt i samarbejde med vores kunder, er testet gennem en årrække og anbefalet af mange konkollegaer.
Sammen finder vi de funktioner, som vil skabe værdi for lige netop din forretning og knytter dem på din Business Central. Du betaler derfor kun for funktioner, som du har behov for. Har I behov for nogle specifikke funktioner eller tilpasninger, så er det unikke ved vores løsning, at vi kan udvide med kundespecifikke programmeringer, så funktionerne passer til dine behov og hverdag.
Hvis din virksomhed allerede benytter sig af Business Central i dag, så kan du med fordel få tilknyttet de funktioner du ønsker. Det giver dig mulighed for at udvide din Business Central uden at skulle have flere forskellige programmer åbne.
Udover fordelen med at kunne tilvælge funktioner og få tilpasset din løsning i takt med at din virksomhed vækster, så står vi for at drifte og supportere jer hele vejen igennem - alt lige fra ERP-system til integrationer såsom KlarPris, Continia m.m.. Du skal derfor ikke ringe rundt til forskellige leverandører, hvis der skulle opstå spørgsmål eller udfordringer. Så kan I bruge tiden på det I gør bedst - nemlig opgaver indenfor el- og VVS-faget.

Kundecase
Christoffersen & Knudsen A/S
Christoffersen & Knudsen A/S er gået fra at være begrænset i deres brug af systemer, hvilket gav lange arbejdsprocesser, og det kostede meget tid. Nu har de mulighed for at logge på systemet, hvor end de befinder sig!
Dette har gjort, at de kan have omkring 100 ansatte og mange servicevogne uden de administrative udfordringer. De er således tættere på deres ambitioner om at blive Danmarksmestre i bygningsrenovering.
Vi er glade for IT-Effect, som har leveret den bedste timeregistreringsløsning integreret til Business Central.
- Jeanette Lønsbo Sørensen, Økonomichef
Få 6 gratis tips
Til dig der arbejder som elektriker eller VVS'er
Vi har lavet en e-bog, som tager udgangspunkt i vores store erfaring med elektriker- og VVS-faget. I samarbejde med dine konkollegaer har vi samlet 6 tips til, hvordan du kan effektivisere dine arbejdsprocesser og styrke bundlinjen.

Modtag e-bogen
Udfyld formularen nedenfor og modtag e-bog direkte i din indbakke.
Få et uforpligtende prisoverslag
Ved at udfylde vores prisberegner får du et uforpligtende prisoverslag over dine månedlige omkostninger.
Funktioner
Alt samlet i én og samme platform
I samarbejde med vores kunder har vi en dyb branchekendskab. Her kan du se, hvilke funktioner dine konkollegaer oftest har tilknyttet deres løsning.
Alt samlet i én og samme platform
I samarbejde med vores kunder har vi en dyb branchekendskab. Her kan du se, hvilke funktioner dine konkollegaer oftest har tilknyttet deres løsning.
Brancher
Har du brug for at snakke med en specialist?
Giv et kald, hvis du vil høre mere om, hvordan du nemt kan optimere jeres arbejdsprocesser.
Har du brug for at snakke med en specialist?
Giv et kald, hvis du vil høre mere om, hvordan du nemt kan optimere jeres arbejdsprocesser.