Integration direkte mellem KlarPris og Business Central

Integration direkte mellem KlarPris og Business Central

Sammenlign priser fra over 30 leverandører

Vi har udviklet en integration mellem KlarPris og Business Central, så I får de vigtigste produktdata direkte over i jeres Business Central. Det vil sige, at I via Business Central kan hente kostpriser, salgspriser, varenumre, beskrivelser, billeder og leverandører direkte i jeres varekort.

Med integrationen til KlarPris kan du sammenligne kost- og salgspriser fra over 30 leverandører i jeres Business Central, så I kan være sikre på at få de mest konkurrencedygtige priser.

Overførsel

Skal jere forretning drag nytte af fordelene?

Salgspriser

Få automatisk dannet jeres salgspriser ud fra en avance-beregning - dette sker når varen oprettes fra KlarPris til Business Central. På den måde sikrer I, at jeres dækningsgrad og dækningsbidrag på jeres sager er, som I har indstillet i systemet. Avance-beregningen kan ske pr. varer og på forskellige debitorgrupper.

Intelligent søgefunktion

Få oprettet varen direkte fra jeres søgning og til jeres lagersystem i Business Central. Varen oprettes desuden med billede, som sikrer at I kan se varen med både tekst og billeder, og derigennem minimere fejl.

Alle leverandører samlet ét sted

Aktiver jeres primære grossister / leverandører i KlarPris og få sammenligningstal direkte i jeres sags- og lagerstyrings-system. På tværs af grossister kan ses de enkelte kostpriser og derigennem se, hvor varen er billigst og på den måde købe varen billigst ind.

Faktura-
kladde

Få avanceberegning på jeres varer med til fakturakladden. Når sagen skal gøres op og faktura til kunden skal dannes, så kan der med KlarPris integrationen, ses en listepris og avance-beregning direkte på din fakturalinje. På den måde kan I se og juster avancetal pr. fakturalinje.

Skal jere forretning drag nytte af fordelene?

Salgspriser

Få automatisk dannet jeres salgspriser ud fra en avance-beregning - dette sker når varen oprettes fra KlarPris til Business Central. På den måde sikrer I, at jeres dækningsgrad og dækningsbidrag på jeres sager er, som I har indstillet i systemet. Avance-beregningen kan ske pr. varer og på forskellige debitorgrupper.

Intelligent søgefunktion

Få oprettet varen direkte fra jeres søgning og til jeres lagersystem i Business Central. Varen oprettes desuden med billede, som sikrer at I kan se varen med både tekst og billeder, og derigennem minimere fejl.

Alle leverandører samlet ét sted

Aktiver jeres primære grossister / leverandører i KlarPris og få sammenligningstal direkte i jeres sags- og lagerstyrings-system. På tværs af grossister kan ses de enkelte kostpriser og derigennem se, hvor varen er billigst og på den måde købe varen billigst ind.

Fakturakladde

Få avanceberegning på jeres varer med til fakturakladden. Når sagen skal gøres op og faktura til kunden skal dannes, så kan der med KlarPris integrationen, ses en listepris og avance-beregning direkte på din fakturalinje. På den måde kan I se og juster avancetal pr. fakturalinje.

Vil I spare
tid på priskontrol?

Slip for at gå ind på alle leverandørenes webshops og sammenlign priser. Med vores integration til KlarPris får I samlet en oversigt med alle laverandørenes kost- og salgspriser i jeres Business Central. Lav det antal prislister, som I ønsker med en fleksibel opsætning af kost- og salgspriser i Business Central på tværs af over 30 leverandører.

klarpris.dk_hero_element-1500x1051
klarpris.dk_hero_element-1500x1051

Vil I spare tid på priskontrol?

Slip for at gå ind på alle leverandørenes webshops og sammenlign priser. Med vores integration til KlarPris får I samlet en oversigt med alle laverandørenes kost- og salgspriser i jeres Business Central. Lav det antal prislister, som I ønsker med en fleksibel opsætning af kost- og salgspriser i Business Central på tværs af over 30 leverandører.

KlarPris_Logo_White

Er I en installatørvirksomhed? Så kan I digitaliser jeres indkøb med KlarPris og få adgang til en lang række funktioner, som giver jer indblik i jeres indkøbsadfærd og mulighed for at optimere jeres arbejdsgange og indkøb.

Har du brug for at snakke med en specialist?

Giv et kald, hvis du vil høre mere om, hvordan du nemt kan optimere jeres arbejdsprocesser.

Har du brug for at snakke med en specialist?

Giv et kald, hvis du vil høre mere om, hvordan du nemt kan optimere jeres arbejdsprocesser.