Planlæg nemt jeres serviceaftaler
Servicestyringen er altid synkroniseret med jeres økonomisystem NAV / Business Central. Det betyder, at det er super nemt at planlægge serviceaftaler direkte fra servicesagen i økonomi-systemet.
Rykker projektlederen en serviceopgave, kan medarbejderen straks se det på sin opgaveliste.
Nemt overblik over serviceaftaler
Med en tablet ved hånden har du altid et overblik over dine serviceaftaler. Få et komplet overblik over nuværende, kommende og afsluttede servicebesøg.
Du kan nemt tilknytte dokumenter, noter, billeder, KS-skemaer, video m.m. til sagen ude på opgaven. Opret også nye sager/servicebesøg - eller kunder - på farten direkte fra sagsstyringen.
Arbejdslog der letter din hverdag
Som servicetekniker/-montør kan du i din opgaveliste se relevante oplysninger på sagen:
Du kan tilføje interne noter og noter til faktura. I kan også definere egne felter, fx. checkbokse, hvis I har behov for det.
Genplanlæg nemt serviceaftaler via sagsstyringen
Besøger du den samme kunde igen og igen? Du kan nemt planlægge gentagende serviceaftaler via planæøgningsværktøjet.
Vil du have en gratis demo? Eller 30 dages gratis prøveperiode?
Hvad siger kunderne
”Jeg anbefaler sjældent nogen, men IT-Effect har virkelig gjort en forskel for os. Vi har fået digitaliseret arbejdsprocesserne og udskiftet det forældede økonomisystem. Det gør dagligdagen nemmere for os og sparer os væsentlig tid."
”Vi valgte en standardløsning fra IT-Effect. Den var hurtigt at sætte i drift og budgettet blev overholdt. Vi blev mødt af et IT-firma, der har stor forståelse for branchen og stor forståelse for vores behov."
“Jeg har implementeret flere IT-systemer. IT-Effect’s løsning er en af de bedste, jeg har set.”