Sammenlign priser fra over 30 leverandører
Vi har udviklet en integration mellem KlarPris og Business Central, så I får de vigtigste produktdata direkte over i jeres Business Central. Det vil sige, at I via Business Central kan hente kostpriser, salgspriser, varenumre, beskrivelser, billeder og leverandører direkte i jeres varekort.
Med integrationen til KlarPris kan I sammenligne kost- og salgspriser fra over 30 leverandører i jeres Business Central, så I kan være sikre på at få de mest konkurrencedygtige priser.
![Overførsel Overførsel](https://www.iteffect.dk/wp-content/uploads/2021/06/overfoersel.jpg)
Skal jeres forretning drag nytte af fordelene?
Salgspriser
Få automatisk dannet jeres salgspriser ud fra en avance-beregning. Dette sker, når varen oprettes fra KlarPris til Business Central. På den måde sikrer I, at jeres dækningsgrad og dækningsbidrag på jeres sager, er som I har indstillet i systemet. Avance-beregningen kan ske pr. vare og på forskellige debitorgrupper.
Intelligent søgefunktion
Få oprettet varen direkte fra jeres søgning og til jeres lagersystem i Business Central. Varen oprettes desuden med billede, som sikrer, at I kan se varen med både tekst og billeder, og derigennem minimere fejl.
Alle leverandører samlet ét sted
Aktiver jeres primære grossister / leverandører i KlarPris og få sammenligningstal direkte i jeres sags- og lagerstyrings-system. På tværs af grossister ses de enkelte kostpriser og derigennem, hvor varen er billigst og I kan på den måde købe varen billigst ind.
Faktura-
kladde
Få avanceberegning på jeres varer med til fakturakladden. Når sagen skal gøres op og en faktura til kunden skal dannes, kan der med KlarPris integrationen, ses en listepris og avance-beregning direkte på din fakturalinje. På den måde kan I se og juster avancetal pr. fakturalinje.
Skal jere forretning drag nytte af fordelene?
Salgspriser
Få automatisk dannet jeres salgspriser ud fra en avance-beregning - dette sker når varen oprettes fra KlarPris til Business Central. På den måde sikrer I, at jeres dækningsgrad og dækningsbidrag på jeres sager er, som I har indstillet i systemet. Avance-beregningen kan ske pr. varer og på forskellige debitorgrupper.
Intelligent søgefunktion
Få oprettet varen direkte fra jeres søgning og til jeres lagersystem i Business Central. Varen oprettes desuden med billede, som sikrer at I kan se varen med både tekst og billeder, og derigennem minimere fejl.
Alle leverandører samlet ét sted
Aktiver jeres primære grossister / leverandører i KlarPris og få sammenligningstal direkte i jeres sags- og lagerstyrings-system. På tværs af grossister kan ses de enkelte kostpriser og derigennem se, hvor varen er billigst og på den måde købe varen billigst ind.
Fakturakladde
Få avanceberegning på jeres varer med til fakturakladden. Når sagen skal gøres op og faktura til kunden skal dannes, så kan der med KlarPris integrationen, ses en listepris og avance-beregning direkte på din fakturalinje. På den måde kan I se og juster avancetal pr. fakturalinje.
Vil I spare
tid på priskontrol?
Slip for at gå ind på alle leverandørenes webshops og sammenlign priser. Med vores integration til KlarPris får I en samlet oversigt med alle leverandørenes kost- og salgspriser i jeres Business Central. Lav det antal prislister, I ønsker med en fleksibel opsætning af kost- og salgspriser i Business Central på tværs af over 30 leverandører.
![klarpris.dk_hero_element-1500x1051 klarpris.dk_hero_element-1500x1051](https://www.iteffect.dk/wp-content/uploads/2021/06/klarpris.dk_hero_element-1500x1051-1.png)
![klarpris.dk_hero_element-1500x1051 klarpris.dk_hero_element-1500x1051](https://www.iteffect.dk/wp-content/uploads/2021/06/klarpris.dk_hero_element-1500x1051-1.png)
Vil I spare tid på priskontrol?
Slip for at gå ind på alle leverandørenes webshops og sammenlign priser. Med vores integration til KlarPris får I samlet en oversigt med alle laverandørenes kost- og salgspriser i jeres Business Central. Lav det antal prislister, som I ønsker med en fleksibel opsætning af kost- og salgspriser i Business Central på tværs af over 30 leverandører.
Har du brug for at snakke med en specialist?
Giv et kald, hvis du vil høre mere om, hvordan du nemt kan optimere jeres arbejdsprocesser.
Har du brug for at snakke med en specialist?
Giv et kald, hvis du vil høre mere om, hvordan du nemt kan optimere jeres arbejdsprocesser.