Brug NAV Business Central til byggesagsstyring - IT Effect

Brug NAV Business Central til byggesagsstyring

Er du en af dem som har rigelig med IT-Systemer og websites til at styre dine byggesager og egentlig bare ønsker, at gøre mere brug af de systemer, som du allerede har. Så læs videre her hvordan NAV Business Central kan bruges til byggesagstyring og de interne opgaver i din virksomhed på en byggesag.

NAV Business Central er kendetegnet ved at have styr på økonomien i en byggesag, men de færreste er klar over at NAV også kan bruges til byggesagsstyring. I NAV Business Central er sagsmodulet brugt til at styre opgaver og økonomi – men NAV opgavelinjer og planlægningslinjer kan også bruges til at styre interne opgaver.

Styr de interne opgaver på sager

I dette eksempel er de interne opgaver lagt i skabelonen, som bruges til at oprette nye sager – let og enkelt.

NAV Business Central til byggesagsstyring opgavelinjer
Brug NAV skabeloner og opgavesystem til at angive opgaver i en byggesag

Bemærk her, hvordan de første opgaver i eksemplet er grupperet under interne opgaver, eksterne opgaver og aftaler og accepter. Bemærk ligeledes at man på opgavelinjeniveau kan angive om man er afsluttet eller i gang med opgaverne.

Læg opgaver på medarbejderressourcer

Eksempel fortsat: Under de interne opgaver – ligger der flere opgaver, som skal løses.

NAV Business Central til byggesagsstyring planlægningslinjer
Opgaverne kan tildeles en medarbejder og medarbejdere kan angive status opgaven

Overblik over mine opgaver

Et eksempel på opgaver kunne være: Ansøgning om byggetilladelse, husk at opdatere APV osv. Disse opgaver kan tildeles en bestemt medarbejder i virksomheden eller angives som en opgave som man bare skal huske, bliver udført.
Overblikket for den enkelte medarbejder vises i rollecentret som en genvej til ”mine opgaver på sager”

NAV Business Central til byggesagsstyring rollecenter
I Rollecenter kan medarbejdere se hvilke opgaver, som skal løses.

Planlægningsmodul direkte i NAV og Business Central

Grafik og overblik er nogle gange langt bedre end tekst og mange linjer. Derfor kan der med fordel tilkobles planlægningssystem til dine sager i NAV og Business Central. Med Netronic planlægningsmodul giver det samlet en godt overblik over tidsplanen i en sag.

NAV Business Central til byggesagsstyring planlægning
Med et planlægningssystem skabes bedre overblik i NAV Business Central

Brug NAV Business Central til byggesagsstyring til at optimere dine nuværende opgaver på byggesager.

Se mere om den integrerede Byg & Anlægsløsning.