IT-brancheløsning til Bygge- og Anlæg. Se hvordan vi hjælper dig >>

En stærk IT løsning til BYGGE- OG ANLÆGSBRANCHEN

Få en nemmere hverdag med Business Central Byg og Anlæg. Lad os hjælpe med at digitalisere jeres hverdag med en IT-løsning, der er designet og udviklet i samarbejde med vores kunder.

Forskellige skærme med Business Central og Byg & Anlæg
Logo produkt Byg & Anlæg fra IT-Effect
Logobar IT-Effects kunder Byggefirmaet Knudsgaard, Kingo, Troels Jørgensen, Høgh & Sønberg

En samlet IT-løsning til bygge- og anlægsbranchen

IT-Effect har 25 års erfaring med Microsoft løsninger med speciel fokus på at sikre en nemmere IT-hverdag for alle i bygge- og anlægsbranchen. Med Business Central Byg og Anlæg – Basis får I en nem løsning med mulighed for integration til alle systemer. Løsningen er udviklet med økonomisystemet Microsoft Business Central som platform, og hos IT-Effect har vi udviklet en lang række funktioner og moduler, som er efterspurgt i bygge- og anlægsbranchen.

Udviklet i samarbejde med vores kunder

Vores kunder arbejder hele tiden på at optimere deres virksomhed og automatisere forretningsprocesser, så de undgår for mange manuelle håndteringer af de daglige opgaver. Et tæt samarbejde med flere af vores kunder gør, at vi kan udvikle og optimere vores bygge- og anlægsløsning løbende, i øjenhøjde med vores kunder. Når vi snakker med vores kunder om behov for en nemmere hverdag, er der flere ting der overordnet går igen i alle virksomhederne.

Vores kunder forventer...
  • at deres virksomhed bliver mere digitaliseret
  • at hverdagen bliver nemmere for alle medarbejdere
  • at løsningen skal være let at anvende
  • at manuelle håndteringer i dagligdagen bliver reduceret
  • at kunne scanne indgående bilag automatisk
  • at medarbejdere kan indberette deres timer via mobilen til bogholderiet
  • at data fra deres nuværende økonomisystem helt eller delvist kan flyttes med over i Business Central Byg og Anlægsløsningen
  • at implementering af den nye løsning sker hurtigt og nemt
  • at medarbejderne får undervisning og opkvalificering, så de er fortrolige med den nye løsning
  • at løsningen er online, så der er styr på backup og virksomhedens dokumenter.

Er det noget for dig og din virksomhed – så book en demo ved at ringe til os på 8743 1000 og lad os se på, hvordan din virksomhed kan få en nemmere hverdag.

Kampagnepris

Vi har gjort det nemmere at vælge den rigtige løsning.

Vi har samlet de mest efterspurgte IT-værktøjer til bygge- og anlægsbranchen i to pakker til en attraktiv lav opstartspris.

Begge pakker er en online løsning hvor du betaler et abonnement hver måned. Den månedlige pris er baseret på antal brugere.
Du kan selv beregne din månedlige pris, så du kender dine omkostninger.

Inkl. i begge pakker er:
- Oprettelse af løsning
- 4 x undervisning:
     - Introduktion
     - Finans 1
     - Sagsstyring
     - Workflow – fakturagodkendelse
- Opsætning af EDI fakturering til Sproom

Priser er eksl. moms

Gratis workshop

Lad os gennemgå din nuværende løsning Gratis

At skifte fra et IT-system til et andet kan være en større beslutning. Lad os sammen gennemgå jeres nuværende løsning, og se på hvordan jeres virksomhed kan få optimeret forretningsprocesser, få mindre administration, og spare penge på IT-driften.

Giv os et kald på 8743 1000 eller udfyld formularen, så vender vi hurtigt tilbage til jer.

Invalid Email
Invalid Number

Ved anvendelse af formular på denne webside giver du IT-Effect dit samtykke til at behandle dine data - læs mere om persondatapolitikken.

Hvad siger kunderne

Murer- & betonfirmaet Erling Jørgensen A/S investerede i
IT-Effects Bygge- & Anlægsløsning for at reducere de manuelle processer i deres virksomhed og optimere deres forretning.

Før var vi udemærket klar over at vi brugte alt for lang tid på dokumenthåndtering og godkendelsesprocedure. I dag kører det hele strømlinet.

Claus, Økonomi- og administrationschef

'Murer-
'Entreprenør

Hvad siger kunderne

Peter Meyer as, entreprenør & aut. kloakmester valgte 
IT-Effects Bygge- og Anlægsløsning, da de ønskede at skabe en nemmere hverdag.

De har digitaliseret deres processer som planlægning med Outlook Planlægningsmodul, håndtering af servicebesøg med Servicemodulet, bedre dokumenthåndtering med Dokumentmodulet og timeregistrering med Mobil timeregistrering, samt fotodokumentation.