Få en nemmere hverdag med Continia Document Output fra IT Effect
Continia PNG - CDO_1
Automatisér den direkte rapport- og dokumentdistribution fra Microsoft Dynamics NAV eller Microsoft 365 Business Central.

Continia Document Output

Fuldt integreret med Microsoft Dynamics NAV eller Microsoft 365 Business Central

Continia Document Output har en række prædefinerede e-mailskabeloner, som er klar til anvendelse. De er alle kædet sammen med både en rapport i Microsoft Dynamics NAV eller Microsoft 365 Business Central og informationer om modtageren.

Den eneste opsætning, systemet kræver, før det er klar til brug, er, at din e-mail skal tilpasses din egen profil.Det er blandt andet funktioner som disse, der gør, at Continia Document Output er mere enkelt og billigere end mange andre løsninger, når det kommer til implementering, vedligeholdelse og udvikling.

Med Continia e-Documents Export kan kommunikationen med kunder over hele verden automatiseres, fordi det er muligt at sende dokumenter som fakturaer og kreditnotaer digitalt direkte fra Microsoft Dynamics NAV eller Microsoft 365 Business Central.

Prædefinerede skabeloner

Med Continia Document Output får I adgang til mere end 20 prædefinerede skabeloner, som er opbygget efter dokumenttype og sprog, og som alle er klar til brug. Nogle af de e-mailskabeloner, som følger med, er eksempelvis:

  • Kontoudtog (inklusiv visning af åbne poster)
  • Følgeseddel
  • Salgsfaktura
  • Tilbud
  • Kreditnota
  • Rykker
  • Rentenota
  • Købsordre
  • Ordrebekræftelse
  • Tracking

Skabelonerne er stort set klar til brug, der skal blot efterses og tilpasses efter eget ønske. Dette gøres via Outlook-klienten. Her er det bl.a. muligt at indsætte virksomhedslogo og kampagnebanner samt at vedhæfte filer og dokumenter.Samtidig er det også muligt at anvende flettefelter, som automatisk indsætter informationer som afsenderens navn, kundens navn, e-mail osv. Når e-mailskabelonen er sat op som ønsket, skal du efterfølgende blot vælge den rapport, du ønsker at anvende.

Alle oplysninger inden for rækkevidde

Det er altid muligt at se, hvilke dokumenter, du har sendt til hvem og hvornår, fordi alle aktiviteter foretaget i Continia Document Output logges. På hvert kundekort vises specifikke faktabokse, som holder oplysninger om e-mailmodtagere, adgang til e-maillog samt overblik over dokumenterne.

Faktaboksene på salgstilbud og salgsordrer indeholder ligeledes informationer om e-mailmodtagere og adgang til e-maillog. Faktaboksene er således med til at skabe overblik over rapporter og e-mailaktivitet.

Transparent dokument workflow

Ved distribution af rapporter fra Continia Document Output, åbnes en oversigt over dokumenter, der ikke er sendt. I oversigten er det muligt at se, hvem der skal modtage dokumenter pr. e-mail, samt hvem der skal modtage dokumenter i fysisk format. Det er fra oversigten også muligt at vælge, om man ønsker at håndtere alle dokumenter på én gang, eller om det kun er enkelte dokumenter, der skal håndteres.

Efter afsendelse af dokumenterne markeres de som afsendt og bliver fjernet fra oversigten. Det er også muligt at sætte Microsoft Dynamics NAV eller Microsoft 365 Business Central op til automatisk at afsende og udskrive samtlige dokumenter i prædefinerede intervaller – eksempelvis én gang om dagen.

Læs mere om Continias produkter på: www.continia.dk