Effektiv opgavestyring til håndværkere
En effektiv fordeling af opgaver til medarbejderne er helt centralt i enhver bygge- og anlægsvirksomhed. Derfor har IT-Effect udviklet et visuelt værktøj til opgavestyring, der synkroniserer al information om opgaver mellem kontoret og marken.
Med værktøjet kan projektlederen oprette og planlægge opgaverne på pc, og med det samme kan teknikere og håndværkere i marken opgaverne se direkte på mobilen.
Værktøjet Opgavestyring er en udvidelse til Business Central, og det sikrer dig, at dine medarbejderes ressourcer udnyttes så effektivt som muligt.
Ønsker du en effektiv planlægning og en maksimeret indtjening, så tag et kig på, hvordan IT-Effects Opgavestyring kan hjælpe dig.

IT-Effect tilbyder en række værktøjer til bygge- og anlægsbranchen. Se alle udvidelser til BC i menuen
Sådan fungerer det
Effektiv styring og udførelse af opgaver kræver, at projektleder og håndværker kan arbejde tæt sammen. I IT-Effects Opgavestyring fungerer det sådan her:
-
Projektleder opretter opgaver og tildeler den til håndværker eller tekniker.
-
Håndværkeren ser opgaven med al nødvendig information på mobilen, og kan med start/stop funktion angive status på opgaven
-
Projektlederen har hele tiden et opdateret overblik over fremdrift i opgaverne, og kan let ændre og flytte en opgave
-
"Fejebakke-funktion" og puljeopgaver betyder, at uløste opgaver ikke glemmes, men samles i puljer og løses, når der er tid


Projektindblik giver bedre opgavestyring
Vores Opgavestyring er bygget sådan op, at det er muligt at få indblik og indsigt i hele projektet - og ikke blot den aktuelle opgave. Dermed kan du se, , hvem der tidligere har arbejdet på opgaven, hvilke materialer der er blevet brugt, hvor mange timer der er lagt i det og meget mere.
Ved at have projektsindblik, og derved adgang til disse data kan vi forhindre, at du kører forgæves eller er sendt ud på en opgave, der ikke er så langt i arbejdsprocessen som forventet. Det vil også fremgå, hvis der mangler materialelevering eller er andre mangler, der gør, at opgaven ikke kan udføres.
Håndtér opgaver på mobilen
For teknikere, montører og håndværkere, der er på farten hele dagen, er det afgørende at kunne få information om nye opgaver direkte på mobilen. Derfor har vi sikret, at Opgavestyring fungerer fra både mobil, tablet og pc, og al data synkroniseres øjeblikkeligt.
Når en opgave er oprettet i Business Central, følger alle oplysninger med ud til medarbejderne "i marken" og kan ses på mobilen. Information som ellers ofte kræver et telefonopkald eller to, kan nu tilgås direkte på mobilen. Derudover kan alle opgavens dokumenter, bilag, noter og billeder hentes frem, så det er let at se, hvad der tidligere er noteret på opgaven.
I Opgavestyring er alle de samme funktioner tilgængelige fra mobile enheder, som fra desktop. Det betyder, at montør eller tekniker både kan starte og slutte sin dag på farten uden at komme forbi en computer.
Håndtér opgaver på mobilen
For teknikere, montører og håndværkere, der er på farten hele dagen, er det afgørende at kunne få information om nye opgaver direkte på mobilen. Derfor har vi sikret, at Opgavestyring fungerer fra både mobil, tablet og pc, og al data synkroniseres øjeblikkeligt.
Når en opgave er oprettet i Business Central, følger alle oplysninger med ud til medarbejderne "i marken" og kan ses på mobilen. Information som ellers ofte kræver et telefonopkald eller to, kan nu tilgås direkte på mobilen. Derudover kan alle opgavens dokumenter, bilag, noter og billeder hentes frem, så det er let at se, hvad der tidligere er noteret på opgaven.
I Opgavestyring er alle de samme funktioner tilgængelige fra mobile enheder, som fra desktop. Det betyder, at montør eller tekniker både kan starte og slutte sin dag på farten uden at komme forbi en computer.