Vil du gerne kunne fakturere hurtigere og få en bedre bundlinje?

Tidsregistrering for ejeren: Win-win for alle medarbejdere og besparelser på bundlinjen

 

Online tidsregistrering giver fordele til alle dine medarbejdere hele vejen rundt – det er nemmere at registrere timer, og med godkenderpanelet minimeres antallet af glemte timer markant. Der faktureres hurtigere og nemmere, hvilket giver et plus på bundlinjen. Prøv selv at timeregistrere, det er nemt og ligetil.

Tidsregistrering for ejeren: Win-win for alle medarbejdere og besparelser på bundlinjen

 

Online tidsregistrering giver fordele til alle dine medarbejdere hele vejen rundt – det er nemmere at registrere timer, og med godkenderpanelet minimeres antallet af glemte timer markant. Der faktureres hurtigere og nemmere, hvilket giver et plus på bundlinjen. Prøv selv at timeregistrere, det er nemt og ligetil.

Karsten, KK Kvalitetsbyg

Vi sparer 2-3 timer om ugen ved at bruge timeregistreringen

Før indsamlede Karsten alle registreringer, og skrev dem ind manuelt i et Excel ark, for at danne sig et overblik over, hvilke ressourcer der blev registreret på projekterne. På den måde kunne Karsten efterkalkulere og sammenligne projekterne. Nu ryger registreringerne direkte til økonomisystemet. Timerne registreres altså væsentligt hurtigere end før. Karsten kan lynhurtigt danne sig et overblik over alle registrerede timer og fortæller:

”Vi sparer i dag, som minimum, 2-3 timer om ugen ved at bruge tidsregistreringen. Der hvor vi sparer mest tid, er på indtastningen af timer i bogholderiet og for efterkalkuleringen. Man har et godt overblik over opgaver – hvor mange timer er der brugt, hvilket stadie er vi på og så videre.” Karsten, Ejer af KK Kvalitetsbyg. 

I starten skulle medarbejderne selvfølgelig vænne sig til den digitale registrering. Nu er det en del af hverdagen – registreringen sker oftest på den iPad, der ligger i vognen. Karsten fortæller, at medarbejderne også bruger løsningen som hjælp til at kontrollere eget timeregnskab.

KK Kvalitetsbyg er en tømrervirksomhed på 32 mand. Alle mand bruger i dag tidsregistreringen. Førhen registrerede de deres timer via standard blokke, de indleverede til kontoret.

Karsten, KK Kvalitetsbyg

Vi sparer 2-3 timer om ugen ved at bruge timeregistreringen

Før indsamlede Karsten alle registreringer, og skrev dem ind manuelt i et Excel ark, for at danne sig et overblik over, hvilke ressourcer der blev registreret på projekterne. På den måde kunne Karsten efterkalkulere og sammenligne projekterne. Nu ryger registreringerne direkte til økonomisystemet. Timerne registreres altså væsentligt hurtigere end før. Karsten kan lynhurtigt danne sig et overblik over alle registrerede timer og fortæller:

”Vi sparer i dag, som minimum, 2-3 timer om ugen ved at bruge tidsregistreringen. Der hvor vi sparer mest tid, er på indtastningen af timer i bogholderiet og for efterkalkuleringen. Man har et godt overblik over opgaver – hvor mange timer er der brugt, hvilket stadie er vi på og så videre.” Karsten, Ejer af KK Kvalitetsbyg. 

I starten skulle medarbejderne selvfølgelig vænne sig til den digitale registrering. Nu er det en del af hverdagen – registreringen sker oftest på den iPad, der ligger i vognen. Karsten fortæller, at medarbejderne også bruger løsningen som hjælp til at kontrollere eget timeregnskab.

KK Kvalitetsbyg er en tømrervirksomhed på 32 mand. Alle mand bruger i dag tidsregistreringen. Førhen registrerede de deres timer via standard blokke, de indleverede til kontoret.

Slut med glemte timer

Ingen undskyldninger – aldrig har det været lettere, og dine medarbejdere kan følge med i deres egne registreringer og gøre indtjeningen bedre. Timer registreres nemt og hurtigt. Det minimerer risikoen for glemte arbejdstimer. Alle medarbejdere kan registrere timer direkte via mobiltelefonen, inden de kører hjem.

Hurtig og nem fakturering – større plus på bundlinjen

Via godkenderpanelet er alle timer, som sendes til fakturering, godkendte af den projektansvarlige. Når timerne er godkendte, sendes de direkte til bogholderen, som kan fakturere med det samme – pengene kommer altså hurtigere ind, og det administrative arbejde bliver markant reduceret.

Godt overblik

Økonomisystemet giver dig mulighed for hele tiden at være opdateret på økonomien. Få overblik over brugte timer på medarbejdere, materialer og lignende. Du kan også efterkalkulere på projekter og brugte ressourcer ved hjælp af grafer og Excel.

Fordele for alle dine medarbejdere

Med tidsregistrering bliver arbejdsdagen mere effektiv hele vejen rundt. Tidsregistreringen er let for medarbejderen i marken, og den projektansvarlige kan godkende, ændre og afvise registrerede timer direkte – inden timerne sendes til bogholderen for fakturering. Bogholderen modtager informationerne direkte i økonomisystemet og undgår derved et stort tastearbejde.

Slut med glemte timer

Ingen undskyldninger – aldrig har det været lettere, og dine medarbejdere kan følge med i deres egne registreringer og gøre indtjeningen bedre. Timer registreres nemt og hurtigt. Det minimerer risikoen for glemte arbejdstimer. Alle medarbejdere kan registrere timer direkte via mobiltelefonen, inden de kører hjem.

Hurtig og nem fakturering – større plus på bundlinjen

Via godkenderpanelet er alle timer, som sendes til fakturering, godkendte af den projektansvarlige. Når timerne er godkendte, sendes de direkte til bogholderen, som kan fakturere med det samme – pengene kommer altså hurtigere ind, og det administrative arbejde bliver markant reduceret.

Godt overblik

Økonomisystemet giver dig mulighed for hele tiden at være opdateret på økonomien. Få overblik over brugte timer på medarbejdere, materialer og lignende. Du kan også efterkalkulere på projekter og brugte ressourcer ved hjælp af grafer og Excel.

Fordele for alle dine medarbejdere

Med tidsregistrering bliver arbejdsdagen mere effektiv hele vejen rundt. Tidsregistreringen er let for medarbejderen i marken, og den projektansvarlige kan godkende, ændre og afvise registrerede timer direkte – inden timerne sendes til bogholderen for fakturering. Bogholderen modtager informationerne direkte i økonomisystemet og undgår derved et stort tastearbejde.

Alle dine kolleger får glæde af online tidsregistrering

Det er super let og meget tidsbesparende

Det er blevet noget nemmere, end før, vi havde tidsregistreringen. Før registrerede vi jo timerne på papir, og nu er det på mobilen – det ér bare smartere. Jeg sparer tid og behøver ikke at sidde foran computeren”

Manden i marken – Jimmy, P. Olesen & Sønner A/S.

Det er super let og meget tidsbesparende

Det er blevet noget nemmere, end før, vi havde tidsregistreringen. Før registrerede vi jo timerne på papir, og nu er det på mobilen – det ér bare smartere. Jeg sparer tid og behøver ikke at sidde foran computeren”

Manden i marken – Jimmy, P. Olesen & Sønner A/S.

Det har givet mig et super godt overblik

“Selve dataindleveringen er blevet markant lettere, og ligeså snart at manden i marken har godkendt en registrering, kan vi se den i økonomisystemet – det er smart”.

Projektleder & Bogholder – Maiken, P. Olesen & Sønner A/S. 

Det har givet mig et super godt overblik

“Selve dataindleveringen er blevet markant lettere, og ligeså snart at manden i marken har godkendt en registrering, kan vi se den i økonomisystemet – det er smart”.

Projektleder & Bogholder – Maiken, P. Olesen & Sønner A/S. 

Få styr på timer & ressourcer

Business
Kr.49/Mdr.
  • Mobil tidsregistrering
  • Webadministration
  • Ubegrænset antal brugere
  • Gratis support
  • Udlæsning af datafil til ERP

  • Ressourceregistrering (maskiner)
  • KØB
  • PRØV GRATIS
Business+
Kr.79/Mdr.
  • Mobil tidsregistrering
  • Webadministration
  • Ubegrænset antal brugere
  • Gratis support
  • Udlæsning af datafil til ERP
  • Ressourceregistrering (maskiner)
  • Godkenderpanel
  • Materialeregistrering (forudsætter integrationsmodul)
  • Mulighed for tilkøb af live integration til C5/NAV
  • KØB
  • PRØV GRATIS
Tilkøb: Integrationsmodul til C5/NAV pr. virksomhed/løsning 499 kr,- pr. mdr. (Oprettelse 4.950 kr,-). Alle priser er excl. moms

 Vil du vide mere?

Udfyld formularen nedenfor, så kontakter vi dig til en uforpligtende samtale.

 Vil du vide mere?

Udfyld formularen nedenfor, så kontakter vi dig til en uforpligtende samtale.

Bohrsvej 1

8600 Silkeborg

Tlf.: 8743 1000 (Kl. 8-16 alle hverdage, fredag 8-15:30)

E-mail: salg@iteffect.dk

FØLG OS

"Vi

Få seneste nyt, tips & tricks - tilmeld dig vores nyhedsbrev