Bidrag til en god oplevelse
Har din webshop en kundeserviceafdeling, vil der uden tvivl være kunder, der har skrevet eller ringet angående Track and Trace på en ordre.
Der er ikke noget bedre, end når man som virksomhed kan bidrage til kundens gode kundeoplevelse ved at ordreren bliver leveret som lovet.
En leverances Track and Trace er ikke bare vigtig for jer som virksomhed, men også for jeres kunder. Det er derfor vigtigt, at medarbejderne har mulighed for at følge med i leveringen.
Dette kan til tider virker som en stor opgave for medarbejderne i kundeservice, da der kan være flere forskellige platforme, der skal kigges igennem.
Der er dog en måde, hvorpå det bliver meget lettere for din virksomhed og ligeleds for dine kunder.
Hold kunderne orienteret
Med Business Central får du og dine ansatte muligheden for hurtigt at kunne spore kundernes forsendelser.
Systemet snakker nemlig sammen med jeres valgte fragtsystem, hvilket gør det nemt for de ansatte at slå en forsendelse op, og se, hvor den er.
Business Central kan tilmed gøre hverdagen endnu lettere for jeres virksomhed, og tilmed mindske kundernes henvendelser.
B2B Selfservice system
Vores IT-Effect Selfservice B2B-løsning til Business Central skaber en portal for kunden, hvor kunden har adgang til alle de ønskede informationer vedrørende en ordre.
Kunden kan derved let skaffe sig adgang til ordrehistorikken, Ordrebekræftelsen og ikke mindst Track and Trace
Din kunde skal således bare logge ind på webshoppen, for at få adgang til sin leveringsstatus.
Med IT-Effect Selfservice B2B-løsning skabes der således en direkte forbindelse mellem leverancer fra Business Central og fragtsystemet.
Både din virksomhed og dine ansatte vil derved få en lettere hverdag, og tilføje til kundernes gode kundeoplevelse.