Varesegmentering

Forside > Udvidelser til BC > B2B-webshop > Varesegmentering

Holder kunderne orienteret

Varesegmentering kan for nogle virksomheder være et utrolig nyttigt redskab.

En webshop med et stort sortiment giver kunderne mulighed for at komme ekstra ting i kurven, når vi snakker B2C salg, men det store sortiment er ikke altid en fordel, når man snakker B2B E-handel.

Ved B2B E-handel, kan der være behov for at begrænse det viste sortiment, så det er tilpasset den enkelte kunde eller kundegruppe.

Varesegmentering

Kundetilpasset produktkataloger

Det kan være en fordel at gøre brug af en varesegmentering på din B2B hjemmeside, så sortimentet er tilpasset den enkelte kunde. Dette vil gøre din webshop mere overskuelig for dine kunder, da de kun får de varer op, der passer til deres behov. Og det er helt uden, de behøver at gøre noget for at tilpasse søgningerne.

Med vores IT-Effect Selfservice B2B-løsning til Business Central har vi skabt en portal, hvor dine kunder kan få adgang til de varer, de har brug for. Selfservice løsningen er således indstillet, så hver kategori sættes op til den enkelte kunde.

Ud over en varesegmentering, har kunden også adgang til alle de ønskede informationer vedrørende en ordre.Det er derved dig, der bestemmer, om den enkelte kunde skal kunne se det fulde sortiment, om en anden kun kan se en kategori eller 3. Valget er dit. Med IT-Effect Selfservice B2B-løsning skabes der således en direkte forbindelse mellem Business Central og din webshop. Både din virksomhed og dine ansatte vil derved få en lettere hverdag, og tilføje til kundernes gode kundeoplevelse.

 

Lad os vise dig hvor nemt det er at bruge

Giv os et kald på 87 43 10 00 eller udfyld formularen,
så vender vi hurtigt tilbage til Jer.