API integration til Business Central og NAV
Med en DanDomain shop integration binder du din DanDomain shop sammen med dit økonomisystem, så du kun skal lave arbejdet én gang.
Hent shop ordrer fra DanDomain og overfør dem til ordremodulet i Business Central (BC) eller til Dynamics NAV (NAV). Håndtér dine ordrer på normal vis. Fakturér og bogfør direkte i BC / NAV. Den perfekte løsning til dig der har en simpel og enkel webshop.
Sådan bestiller du
Når du har bestilt DanDomain shop integrationen hos IT-Effect, hjælper vi dig med at implementere den i din Business Central eller NAV.
Vi underviser dig i, hvordan du henter ordrer og opretter varer og kunder direkte i økonomisystemet fra DanDomain shoppen, samt hvordan du håndterer dine prisgrupper. DanDomain integrationen kan håndtere både BTC og BTB shops.
Hvad får du med
-
Nem og enkel ordremodtagelse
-
Opret ordre fra DanDomain til BC / NAV
-
Opret varer fra Shop til BC / NAV varekartotek
-
Opret kunder fra Shop til BC / NAV kundekartotek
-
Priser fra prisgrupper i BC / NAV til DanDomain Shop – både BTC og BTB shops
-
Lagerstatus fra BC / NAV til DanDomain Shop
Er det noget for dig og din virksomhed – så ring til os på 87 43 10 00 og lad os se på hvordan din virksomhed kan få en nemmere hver dag.
Hvad får du med
-
Nem og enkel ordremodtagelse
-
Opret ordre fra DanDomain til BC / NAV
-
Opret varer fra Shop til BC / NAV varekartotek
-
Opret kunder fra Shop til BC / NAV kundekartotek
-
Priser fra prisgrupper i BC / NAV til DanDomain Shop – både BTC og BTB shops
-
Lagerstatus fra BC / NAV til DanDomain Shop
Er det noget for dig og din virksomhed – så ring til os på 87 43 10 00 og lad os se på hvordan din virksomhed kan få en nemmere hver dag.
Kunderne siger
ByggeBilligt.dk har fået en nem, effektiv og billig shopløsning med DanDomain shop integration, som hurtigt og effektivt henter shop ordre over i deres økonomisystem.
“Jeg retter priser inde i vores økonomisystem, så trykker jeg på en knap, så er vores shop opdateret – det fungerer bare godt! Det krævede selvfølgelig noget – vi skulle være helt skarpe på, hvad er det for nogle felter, vi vil have med over fra shoppen til økonomisystemet, men da vi fik styr på det, så fungerede det. I dag, når der kommer nye varer på lageret, skal jeg blot opdatere et sted. Hvis integrationen ikke var lavet, ville lageropdateringen tage meget lang tid.
Jeg trykker på en knap, så opdaterer vores webshop lagerbeholdningen og priserne. Så ved jeg, at vores fysiske og online lager og priser altid er up-to-date. Ordrerne genereres automatisk fra webshoppen og afleveres i vores økonomisystem. Systemerne skal kunne snakke sammen.
Vi sparer en hel masse tid på den ekstra indtastning, vi ellers skulle lave, og så sikrer vi at shoppen altid er opdateret.”
– Pia Olesen, Primus Motor og Projektansvarlig af Byggebilligt.dk