Effektiv opgavestyring til håndværkere
En effektiv fordeling af opgaver til medarbejderne er helt centralt i enhver bygge- og anlægsvirksomhed. Derfor har IT-Effect udviklet et visuelt værktøj til opgavestyring, der synkroniserer al information om opgaver mellem kontoret og marken.
Værktøjet Opgavestyring er en udvidelse til Business Central, og det sikrer dig, at dine medarbejderes ressourcer udnyttes så effektivt som muligt.
Med værktøjet kan projektlederen oprette og planlægge opgaverne på pc, og med det samme kan teknikere og håndværkere i marken se opgaverne direkte på mobilen.
Ønsker du en effektiv planlægning og en maksimeret indtjening, så tag et kig på, hvordan IT-Effects Opgavestyring kan hjælpe dig.

IT-Effect tilbyder en række værktøjer til bygge- og anlægsbranchen. Se alle udvidelser til Business Central i menuen
Sådan fungerer det
Effektiv styring og udførelse af opgaver kræver, at projektleder og håndværker kan arbejde tæt sammen. I IT-Effects Opgavestyring fungerer det sådan her:
-
Projektleder opretter opgaver og tildeler den til håndværker eller tekniker.
-
Håndværkeren ser opgaven med al nødvendig information på mobilen, og kan med start/stop funktion angive status på opgaven
-
Projektlederen har hele tiden et opdateret overblik over fremdrift i opgaverne, og kan let ændre og flytte en opgave
-
"Fejebakke-funktion" og puljeopgaver betyder, at uløste opgaver ikke glemmes, men samles i puljer og løses, når der er tid

Hvad koster det?
Brug vores prisberegner til at se, hvad løsningen vil koste dig.
Eller grib telefonen og kontakt os på 87 43 10 00 - så er vi snart klar med et prisoverslag.

Projektindblik giver bedre opgavestyring
Vores Opgavestyring er bygget sådan op, at det er muligt at få indblik og indsigt i hele projektet - og ikke blot den aktuelle opgave. Dermed kan du se, hvem der tidligere har arbejdet på opgaven, hvilke materialer der er blevet brugt, hvor mange timer der er lagt i det og meget mere.
Ved at have projektindblik, og derved adgang til disse data kan vi forhindre, at du kører forgæves eller er sendt ud på en opgave, der ikke er så langt i arbejdsprocessen som forventet. Det vil også fremgå, hvis der mangler materialelevering eller er andre mangler, der gør, at opgaven ikke kan udføres.
Håndter opgaver på mobilen
Vi har sikret, at Opgavestyring fungerer optimalt fra både mobil, tablet og pc, og al data synkroniseres øjeblikkeligt. Når en opgave er oprettet i Business Central, følger alle oplysninger med ud til medarbejderne "i marken" og kan ses på mobilen. Alle opgavens dokumenter, bilag, noter og billeder kan også hentes frem på den mobile enhed.
I Opgavestyring er alle de samme funktioner tilgængelige fra mobile enheder, som fra desktop. Det betyder, at montør eller tekniker både kan starte og slutte sin dag på farten uden at komme forbi en computer.
