Prisstruktur

Forskellige priser på webshoppen

Prisstruktur er en vigtig del af at drive en B2B webshop, men priser kan nogle gange være tricky, når vi taler B2B.

B2B og B2C e-handel kan på nogle måder virke ens, men forskellen på de to er til at mærke. Med B2B kan du have brug for at kunne administrere de priser, der vises live på webshoppen. Der kan være særlige priser eller prislister, som du kun vil have gældende i en bestemt periode. Det kan også være, du har brug for at der fremgår mængderabatter på de produkter, hvor rabatten er gældende.

En af de vigtigste fordele er, at dine ansatte slipper for at bruge tid på at finde frem til en masse priser, oprette et møde ved kunden, hvor priserne fremlægges, og så er der fejl i priserne.

Uanset om det er en ny eller trofast kunde, giver det alligevel din virksomheds troværdighed et lille knæk.

Alt efter, hvilken virksomhed du driver, kan mængden af varer, ydelser etc. være stor, og det kan være en udfordring at vedligeholde de mange forskellige priser i 2 eller flere forskellige systemer.

Heldigvis giver vi hos IT-Effect muligheden for at gøre det lettere og mere simpelt at drive din B2B webshop med vores IT-Effect Selfservice shop!

Med vores selfservice system, henter shoppen nemlig de ønskede prislister, som du allerede har liggende i Business Central. Du sparer derved mange mandetimer ved ikke at skulle vedligeholde de mange priser flere forskellige steder. Du kan med andre ord have en holdbar prisstruktur, hvilket er til fordel for både dig og dine kunder.

_W3A0163

Prisstruktur og kundeservice

Uanset, hvordan vi vender og drejer det, vil prisen altid være en afgørende faktor. Selvom der ses en stigning i erhvervshandel online, er det stadig en fordel for din virksomhed, hvis kunden kan se både produkterne og de korrekte priser på webshoppen.

Både I og jeres kunder sparer således tid ved ikke at skulle ringe eller skrive, for at få en pris.

Prisstruktur og kundeservice

Uanset, hvordan vi vender og drejer det, vil prisen altid være en afgørende faktor. Selvom der ses en stigning i erhvervshandel online, er det stadig en fordel for din virksomhed, hvis kunden kan se både produkterne og de korrekte priser på webshoppen.

Både I og jeres kunder sparer således tid ved ikke at skulle ringe eller skrive, for at få en pris.

_W3A0163

Lad os vise dig hvor nemt det er at bruge

Giv os et kald på 87 43 10 00 eller udfyld formularen,
så vender vi hurtigt tilbage til Jer.