Vi binder din forretning sammen

Fra økonomi til sagsstyring, planlægning, timeregistrering, kalkulation, dokumenthåndtering m.m.

Hvad får du hos os?

Forestil dig, hvordan din arbejdsdag ville se ud, hvis alle medarbejdere altid havde adgang til relevante dokumenter, korrekte tal, samt time- og materialeforbrug på alle jeres sager og projekter.

Du får ganske enkelt en nemmere hverdag gennem IT. Vi har nemlig samlet alt i ét system, så du altid vil være ajourført og opdateret med de nyeste funktioner. På den måde slipper du for at være bagud på opdateringer og får alt integreret fra starten. Det sparer dig tid med manuelle håndteringer af daglige opgaver og tid foran skærmen. Vi arbejder løbende på at optimere og udbygge løsningen i tæt samarbejde med vores kunder. Derudover læner vi os op ad vores 25 års erfaring med Microsoft-løsninger.

Vores produkter

Få alt samlet i én platform. Vi har udviklet en række funktioner til understøttelse af sagsstyring og yderligere funktioner til planlægning, timeregistrering og servicehåndtering.

Planlægning

Få overblik og indsigt i alle opgaver og udnyt jeres ressourcer bedre.
Læs mere

Service

Få optimeret jeres planlægning og logistik fremadrettet.
Læs mere

Timeregistrering

Foretage dine registreringer hurtigt og nemt - også på farten.
Læs mere

Opgavestyring

Planlæg sager flere måneder frem. Få overblik med vores planlægningværktøj.
Læs mere

Dokumentering

Få alle jeres dokumenter direkte ind på sagen inkl. tegninger, billeder, e-mails m.m.
Læs mere

Handel

Bliv endnu nemmere at handle med og opnå større kundetilfredshed.
Læs mere

Vores produkter

Få alt samlet i én og samme platform. Vi har udviklet en række funktioner til understøttelse af sagsstyring og yderligere funktioner til planlægning, timeregistrering og servicehåndtering.

Planlægning

Få overblik og indsigt i alle opgaver og udnyt jeres ressourcer bedre.
Læs mere

Service

Få optimeret jeres planlægning og logistik fremadrettet.
Læs mere

Timeregistrering

Foretage dine registreringer hurtigt og nemt - også på farten.
Læs mere

Opgavestyring

Planlæg sager flere måneder frem. Få overblik med vores planlægningværktøj.
Læs mere

Dokumentering

Få jeres dokumenter direkte ind på sagen inkl. billeder, e-mails m.m.
Læs mere

Handel

Bliv endnu nemmere at handle med og opnå større kundetilfredshed.
Læs mere

Vores produkter

Få alt samlet i én og samme platform. Vi har udviklet en række funktioner til understøttelse af sagsstyring og yderligere funktioner til planlægning, timeregistrering og servicehåndtering.

Planlægning

Få overblik og indsigt i alle opgaver og udnyt jeres ressourcer bedre.
Læs mere

Service

Få optimeret jeres planlægning og logistik fremadrettet.
Læs mere

Timeregistrering

Foretage dine registreringer hurtigt og nemt - også på farten.
Læs mere

Opgavestyring

Planlæg sager flere måneder frem. Få overblik med vores planlægningværktøj.
Læs mere

Dokumentering

Få jeres dokumenter direkte ind på sagen inkl. billeder, e-mails m.m.
Læs mere

Handel

Bliv endnu nemmere at handle med og opnå større kundetilfredshed.
Læs mere

Er du i bygge & anlægsbranchen?

Se branchens mest komplette sagsstyringssystem

Udviklet ud fra dyb branchekendskab

Til bygge- & anlægsbranchen har vi udviklet en komplet løsning med fokus på udvidet sagsstyring baseret på NAV/Business Central.

I samarbejde med vores kunder har vi udviklet en brancheløsning, der løsner op for de tunge arbejdsprocesser og manuelle arbejdsgange. Vores ønske er at gøre op med omfattende og tidskrævende processer. Vi har derfor gjort det lettere at håndtere og dele alle jeres dokumenter så som tilbud, købsordre, fakturaer, afsendelsesdokumenter, aftaler, bilag, timesedler m.m.

Hvad siger kunderne

”Vi er meget tilfredse med at være gået i skyen med vores digitale platform - der er nu sammenhæng mellem vores løsninger. Hele mit.iteffect.dk understøtter vores strategi om mere digitalisering." 

— BYENS TAG & FACADE
Jakob B. Pedersen, IT & digitaliseringsleder
 

”Vi er glade for IT-Effect, som har leveret den bedste timeregistreringsløsning integreret til Business Central." 

— Christoffersen & Knudsen A/S
Jeanette Lønsbo Sørensen, Økonomichef
 

”Jeg anbefaler sjældent nogen, men IT-Effect har virkelig gjort en forskel for os. Vi har fået digitaliseret arbejdsprocesserne og udskiftet det forældede økonomisystem. Det gør dagligdagen nemmere for os og sparer os væsentlig tid." 

— Permagreen Grønland A/S
Jeppe Bloch Steffensen, Adm. Direktør
 

”Vi valgte en standardløsning fra IT-Effect. Den var hurtig at sætte i drift og budgettet blev overholdt. Vi blev mødt af et IT-firma, der har stor forståelse for branchen og stor forståelse for vores behov." 

— Erling Jørgensen A/S
Claus Koldby, Økonomi & admin-chef

“Jeg har implementeret flere IT-systemer. IT-Effect’s løsning er en af de bedste, jeg har set.”

— Peter Meyer
Niels Bredal, Økonomichef
 

“Vi er i dag særligt glade for at alt nu ligger i skyen og vi kan tilgå data fra forskellige steder.”

— Erling Jensen
Lars Damgaard, Projektleder

“Vi havde ingen lagersyring, og var afhængig af medarbejdernes hukommelse. IT-Effect har vist sig at komme med nye idéer, nye muligheder for os. ... Nye medarbejdere kan hurtigere komme ind i et nyt lagerjob og hurtigere tilbudsafgivning.”

— FROST A/S
Hans Jørgen Frost, CEO & Founder