Shop-integration: Vi kan hjælpe dig med alt det administrative

B2B shop

Et stærkt fundament for din B2B-webshop

Der er rigtig mange fordele ved at have en B2B-webshop, og vi kan ikke sige det nok gange: dine kunder handler online - også når de er på arbejde!

Hvis du ikke vil gå glip af potentielle kunder eller miste eksisterende, så er det på tide at rykke din forretning med over på nettet. Dansk Erhverv påpeger vigtigheden af, at B2B-indkøberne har taget deres private handlemønster med på arbejde. Hele 93% af indkøberne foretrækker at handle online, og 86% af dem fortrækker at genbestille online fremfor at snakke med en sælger*. De tal er ikke til at tage fejl af, og det er nogle tal, der vil få stor betydning for din B2B-webshop.

Den fremskydende digitalisering og ikke mindst Coronakrisen har vist en positiv fremtid for erhvervshandel via internettet. Flere eksperter forventer tilmed, at omsætningen indenfor B2B e-handel kommer til at overstige B2C e-handlen i 2025. Det kan vi kun tilslutte os, når vi ser på den stigning vi oplever af vores kunder, der flytter forretningen online.

Udover de økonomiske fordele og potentialet for at vækste, så er der mange andre ting, der taler for, at du skal få gang i en B2B-webshop. Over 90% af din data ligger allerede i din NAV/Business Central og du kan nøjes med at opdatere priser, varenumre m.m. ét sted. Du kan derved spare både tid og penge, ved at have den rigtige shop-integration.

Dit ERP-system har allerede styr på dit varelager, priser, produktinformation og ordre, så det er med at drage nytte af det og få den koblet sammen med en webshop.

* Dansk Erhverv, konference: B2B e-handel - din kunder er gået online, er du?
Læs mere om eventet.

hellekuhrphoto_v1_309

B2B systemets fordele

  • Bullet

    Vedligeholdelse af data blot ét sted

  • Bullet

    Eksisterende data kan nemt overføres til webshoppen

  • Bullet

    Giver kunderne adgang til nødvendigt data

  • Bullet

    Nemmere for kunderne at lægge en ordre

  • Bullet

    Nem for kunder og forhandler med fakturaer

Case: Business Central gør en forskel hos FROST

FROST er en anerkendt designervirksomhed, der laver designerserier i et tidsløst design til virksomheder og private. IT-Effect har haft fornøjelsen af at levere deres Business Central løsning, som har digitaliseret mange af processerne hos FROST, optimeret lagerstyringen og implementeret håndscannere på lageret.

Har du lyst til at læse mere om, hvordan Business Central har gjort en forskel for FROST, og måske kan gøre det samme for dig, så kan du læse hele casen her.

Lad os vise dig hvor nemt det er at bruge

Giv os et kald på 87 43 10 00 eller udfyld formularen,
så vender vi hurtigt tilbage til Jer.