Sådan får du 40% i rabat på Business Central Licenser

Sådan får I 40% i rabat på Business Central Licenser

(Og får et fremtidssikret ERP-system) 

 

 

Bruger I et af disse ældre (og måske ikke-sikre) ERP-systemer?

  • Microsoft Dynamics C5
  • Microsoft Dynamics NAV / NAVISION 
  • Microsoft Dynamics AX
  • Microsoft Dynamics XAL

Så er det på tide at overveje, hvad næste skridt er i forhold til en opgradering af jeres nuværende ERP-løsning.

 

Problemet med ældre ERP-systemer er, at et forældet IT-system, der ikke supporteres af leverandøren og ikke længere opdateres, kan få alvorlige sikkerhedshuller.
Det er allerede aktuelt for C5, AX og XAL. 

Kim Friis, CEO, IT-Effect.

Men den gode nyhed er:

Hvis I ejer en ældre Microsoft Dynamics Licens (C5, NAV/Navision, XAL eller AX), kan I få 40% i rabat ved at skifte til en Business Central Cloud licens. I kan få rabatten, hvis I har et aktivt Dynamics opdateringsabonnement. Hvis jeres abonnement ikke længere er aktivt, har I mulighed for at gentegne det og stadig få rabatten.

En Cloud licens gør, at det eksisterende opdateringsabonnement kan opsiges. Det betyder, at I får 40% i rabat på de nye Cloud licenser og opsiger jeres eksisterende abonnement. Ved at lægge jeres ERP-løsning i skyen kan besparelsen vise sig at være mere end 40%. Ved en Cloud- løsning vil I kunne spare jeres driftomkostninger til server eller hosting.  

 

Vil du eje eller leje business central

Leje – Cloud:

Her betaler I en fast månedlig pris. Her skal I ikke tænke på opdateringer eller omkostninger til hosting, da Microsoft automatisk sørger for det. Alt ligger i skyen og data opdateres i realtid. Denne løsning kaldes også for en SaaS løsning – oversat betyder det ”Software as a Service”.

 

Eje – On Premise:

Her betaler I én gang for licensen, som I så ejer. Business Central skal driftes på egen server eller via hostingaftale(On-Premise). I betaler 16% i årligt opdateringsabonnement af den licensværdi I har købt. Eksempel: Har I en licensværdi på 100.000 kr. betaler I årligt 16.000 kr. i opdateringsaftale. Driften og hostingomkostninger er ikke inkluderet i opdateringsaftalen.

 

Hos IT-Effect anbefaler vi en Cloud-løsning i langt de fleste tilfælde, men der kan være virksomheder som enten har en dårlig internetforbindelse eller anden grund til at vælge en on-premise løsning.

Kim Friis, CEO, IT-Effect A/S

 

Skift til Dynamics 365 Business Central og bliv fremtidssikret

Ved at skifte fra jeres nuværende ældre Microsoft ERP-licens til Dynamics 365 Business Central får I ikke alene en klækkelig rabat på licensen, I får også en bedre ERP-løsning, der er fremtidssikret.

Få flere fordele med Dynamics Business Central:

  • Fremtidssikret løsning, I kan vokse i
  • Automatisk opdatering = høj IT-sikkerhed
  • Slut med dyre og omfattende opdateringer af dit økonomisystem
  • Altid adgang uanset hvor du er og fra alle enheder (PC, tablet, mobil)
  • Større fleksibilitet
  • Slip for komplekse tilpasninger
  • Flere standardfunktioner
  • Tilkobl funktioner efter behov via apps og extensions
  • Eventuelle tilretninger spærrer ikke for fremtidige opdateringer
  • Stærk integration til Office 365 (Outlook, Excel, m.m.)
  • Send tilbud, ordrer og fakturaer direkte i Outlook
  • Håndter persondata nemt og sikkert med GDPR-værktøjet
 

 

Hvad er prisen på en Dynamics 365 Business Central licens?

Men hvad er prisen så på Business Central tænker du måske? Det afhænger af, hvilken pakke du vælger. (Alle priser er eksl. moms). 

 

 

Hvad indeholder de forskellige pakker:

Essential er standard-versionen af Business Central og er primært for handels- og servicevirksomheder, der også har behov for finans, salg, køb, lager og projektstyring. De fleste virksomheder passer til en Essential løsning. 

Premium er den udvidede version af Business Central og er især til virksomheder med behov for produktions- og Intercompany (samhandel mellem virksomheder) og avanceret modtagerkontrol, herunder overflytningsordre mellem lokationer. 

Team Member er en begrænset brugeradgang, der kan tilkøbes til Essential og Premium pakkerne. Den giver brugeren rettigheder til at læse og godkende samt ændre stamdata samt tilgå systemet fra Office 365. Der skal minimum være en Essential eller Premium bruger på løsningen, før I kan anvende Team Member brugere. 

 

Hvilken Microsoft licens har I?

Ved du ikke, hvilken licens I har og om I har mulighed for at få rabat? Vi hjælper jer med at finde ud af, hvilen Microsoft Licens I har.  Ring til Kim eller Morten på tlf. 87 43 10 00, skriv til salg@iteffect.dk,  eller udfyld formularen på siden her >>, så hjælper vi dig med at se, om I kan få 40% i rabat på jeres kommende Microsoft Dynamics 365 Business Central licenser. 

 

Ejere af IT-Effect

 

P.S. Vil du være den første til at få tips og tricks til en nemmere IT-hverdag, nyheder om Business Central og Office 365 m.m. så tilmeld dig nyhedsbrevet her >>