Lagerstatus

Undgå restordrer

Vi kan ikke komme udenom, at en god lagerstatus er vigtig for enhver virksomhed, der lever af at sælge varer - både online og offline.

Vi har alle prøvet at ville købe eller bestille noget, der så viser sig ikke at være på lager - uanset, om vi gør det i privat henseende eller til opgaven på arbejdet.

Uanset, hvordan vi vender og drejer det, så er det træls for både køber og sælger.

Det er ikke kun for dine kunder, det er frustrerende, når lageret ikke passer - ligegyldigt om det er en lille eller stor vare. Det kan også mærkes i virksomheden.

Kundeservice eller sælgeren skal tage kontakt til kunden, finde et alternativ til det produkt, der er i restordre. Herefter skal de tilrette projektet og fakturaen. Det giver med andre ord en masse ekstra arbejde og det er en frustrationsfaktor for både dine ansatte og kunder.

Det er derfor helt afgørende for din virksomhed, at der er styr på lagersituationen.

Lagerstatus

Systemet:

Med B2B Selfservice shoppen, kigger systemet på de lagertal samt produkternes lokationer, der er opgivet i Business Central.

Systemet kan således tage de afgørende tal fra Business Central og vise dem på din webshop.

Du er derved sikret, at din virksomhed kan leve op til det, din kunde har bestilt - både antal og leveringstidspunkt.

Digitalt Overblik

IT-Effect har heldigvis løsningen på det manglende overblik!

IT-Effect B2B Selfservice Shop vil være en nem og effektiv løsning for din virksomhed. Både når det kommer til kundeservice, konfigurationer, lagerstatus, prisstruktur, ordrebekræftelser, levering, varesegmentering etc.

Med vores løsning har det aldrig været lettere at holde styr på hvor og hvor mange, når det gælder lageret. Det hjælper kundeservice, da henvendelser omkring restordrer fjernes. Kunden kan tilmed se, om det ønskede antal er på lager. der kan således ikke bestilles mere end det, der er på lager.

En velfungerende lagersituation skaber også en god kundeoplevelse, hvilket er med til at give din virksomhed troværdighed i kundens øjne.

Skulle en kunde spørge til et bestemt produkt, kan kundeservice kigge i systemet, hvor de kan se den nøjagtige lagerstatus for produktet.

Lagerarbejderne slipper for at skulle huske placeringerne for produkterne, da de bare kan slå det op. De er således ikke afhængig af alle lagerarbejdernes hukommelse. Når det er ved at være tid til at fylde hylden op igen, vil dette også fremgå af systemet.

Din virksomhed får med andre ord et bedre flow i arbejdsgangene og en bedre kommunikation afdelingerne igennem, da de har de nødvendige informationer. Dette giver både en glad mester samt glade medarbejdere og kunder.

 

Lad os vise dig hvor nemt det er at bruge

Giv os et kald på 87 43 10 00 eller udfyld formularen,
så vender vi hurtigt tilbage til Jer.